Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:47:22 GMT

تعداد فوتی‌های کرونا در آمریکا به ۳۰۰۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۶۵۵

تعداد فوتی‌های کرونا در آمریکا به ۳۰۰۰ نفر رسید

تعداد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به ۳۰۰۰ کشته و ۱۶۰ هزار مبتلا افزایش یافت. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الجزیره، آمار جدید جان باختگان و مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا سیر صعودی را در این کشور نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه آمریکایی «جانز هاپکینز» که روزانه تعداد تلفات ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را رصد می‌کند، در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که تعداد قربانیان از مرز 3000 نفر عبور کرده است.

یک مقام ارشد حوزه بهداشت و درمان آمریکا پیش‌بینی کرد که در صورت ادامه این روند، ممکن است شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا حتی به رقمی بین 100 تا 200 هزار نفر برسد.

ترامپ همچنین از ترس شیوع گسترده کرونا دستورالعمل‌های ویژه مربوط به «فاصله اجتماعی» را تا 30 آوریل در این کشور تمدید کرد.

انتهای پیام

 

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی