Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف،سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را  تبریک و تهنیت گفت.

 

در این پیام تبریک آمده است: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران پایان دوران طولانی دیکتاتوری شاهنشاهی، تبلور مردم سالاری دینی و فراهم شدن مشارکت سیاسی مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از روزی که مردم پای صندوق های رای حاضر شدند و با رای قریب به صد در صدی و قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت بخشیدند تا به امروز بارها و بارها از انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی همواره شاهد مشارکت حداکثری و پررنگ آحاد ملت شریف ایران بوده ایم.



در واقع از همه پرسی تاریخی دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ به بعد حضور مردم در هر انتخاباتی که برگزار می شود به معنی مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی است.



سازمان اوقاف و امور خیریه فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت انقلابی ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و امیدوار است در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و سال جهش تولید همچون سال گذشته با برنامه ریزی مناسب، ارتقای بهره وری موقوفات و حمایت از فعالیت های دانش بنیان نقش بسزایی در رونق و خودکفایی اقتصادی داشته باشد.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ۱۲ فروردین سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه روز جمهوری اسلامی فرا رسیدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود