Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عباس خاوری مقدم فرمانده قرارگاه تاکتیکی شهید میثم سپاه درجنوب کرمان گفت: بر اساس گزارش منابع محلی در ساعت ۲۲ شب گذشته یک مورد گروگانگیری به دست افراد مسلح در منطقه‌ی جازموریان شهرستان رودبار جنوب به وقوع پیوست که پس از هماهنگی با مرجع قضایی تیمی از رزمندگان قرارگاه شهید میثم درعملیاتی غافلگیرانه و در کمتر از دو ساعت گروگان را از چنگ افراد مسلح آزاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این عملیات نفس گیر با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه گروگانگیران به محض متوجه شدن عملیات تعقیب و گریز نیرو‌های قرارگاه گروگان را رها و با استفاده از پوشش منطقه فرار کردند .

 سرهنگ  خاوری مقدم تصریح کرد: به قانون شکنان هشدار می‌دهیم اجازه جولان به آنان در راه اهداف شومشان هرگز داده نخواهد شد.

او بیان داشت:به مردم منطقه توصیه می‌کنیم به جهت جلوگیری از موارد مشابه، ضمن رعایت قوانین و مقررات، حل وفصل منازعات خود را از طریق مجاری قانونی دنبال کنند.

قرارگاه تاکتیکی شهید میثم امنیت منطقه جنوب کرمان و شرق هرمزگان را برعهده دارد.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروگانگیری سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل

٣ دختر نوجوان و جوان از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل ديروز در جنوب استان كرمان مفقود شده اند.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو ، طبق اخبار واصله ۳ دختر نوجوان و جوان از منطقه عشایر نشین شهرستان عنبرآباد در اثر باران هاي شديد و وقوع سيل ديروز در جنوب استان كرمان مفقود شده اند.

فرمانداري عنبرآباد اعلام كرده است به خانواده آنها در ارتفاعات کلهک بخش مردهک به تذکرات فراوان و اقدامات مکرر برای تخلیه مکان بی توجهی کردند.

در پي اين خبر كليه نیروهای محلي و امدادرسان حاضر در منطقه در جستجوی این افراد هستند.


شایان ذکر است اداره کل هواشناسی استان کرمان با صدور هشدار هواشناسی سطح قرمز در خصوص بارش‌های سیل آسا در استان کرمان بویژه بخش‌های جنوبی این استان طی ديروز و امروز  هشدار داده بود.

لازم به توضیح است مدارس شهرستان‌های جنوبی استان کرمان نيز به خاطر نزولات شدید جوی نيز ديروز و امروز تعطیل اعلام شده بودند.

جنوب استان کرمان با یک میلیون نفر جمعیت شامل ٨ شهرستان جیرفت، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان، فاریاب، رودبارجنوب، جازموریان و کهنوج است.

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • پیگیری استاندار کرمان برای بازگشایی ۲ پل در جنوب کرمان
  • مفقود شدن ۳ نفر از منطقه عشایر نشین عنبرآباد در اثر سيل
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • اگر مجددا شرارتی صورت بگیرد قاطعانه می‌گویم پاسخ ما کمتر از ساعت خواهد بود
  • سربازان مشمول بخوانند
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان