Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ائتلاف موسوم به ائتلاف بین المللی ضد داعش احتمال داد که ماموریت‌های آموزش نیروهای عراقی بعد از ماه رمضان ازسرگرفته شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، مایلز کاگینز، سخنگوی ائتلاف بین‌المللی تحت امر آمریکا گفت: ائتلاف از عراق با بیش از چهار میلیارد دلار و صدها تجهیزات نظامی و کامیون‌ و نیز کمک به نیروی هوایی عراق حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ادامه حمایت از نیروهای امنیتی عراق و پیشمرگ‌ها و نیروهای سوریه دموکراتیک تاکید کرد.

کاگینز عنوان داشت: از چند ماه قبل، این گونه برنامه‌ریزی شده بود که پایگاه‌ها به نیروهای امنیتی عراق تحویل داده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق ائتلاف بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق بین المللی پول۸۸۰ میلیون دلار به اوکراین داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اوکراین سومین فقره از تسهیلات صندوق بین المللی پول به مبلغ ۸۸۰ میلیون دلار را دریافت کرد.

«دنیس شمیهال»، نخست‌وزیر اوکراین روز سه‌شنبه اعلام کرد که اوکراین در چارچوب برنامه مالی جدید، سومین فقره از تسهیلات وام صندوق بین‌المللی پول را به مبلغ ۸۸۰ میلیون دلار دریافت کرد.

کمک‌های مالی کشورها و سازمان‌های غربی به اوکراین در حالی ادامه دارد که چند روز پیش از این روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در یادداشتی نوشت که اوکراین بدون کمک ایالات متحده نمی‌تواند جلوی پیشروی نیروهای روسیه را بگیرد.

واشنگتن پست اعلام کرد که کی یف بدون کمک ایالات متحده نمی‌تواند مانع پیشروی نیروهای روسیه شود و اوکراین تبدیل به همان شکست سیاست خارجی در خروج ناموفق نیروها از افغانستان در سال ۲۰۲۱ خواهد شد. بر اساس این گزارش، اوکراین بدون کمک آمریکا خیلی زود شکست سنگین خواهد خورد.

کد خبر 6063278

دیگر خبرها

  • ازسرگیری کمک مالی فرانسه به نهاد امدادی سازمان ملل برای فلسطین
  • هلاکت یک سرکرده داعش در عراق
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه درباره «آناتومی یک نسل کشی» در غزه
  • صندوق بین المللی پول۸۸۰ میلیون دلار به اوکراین داد
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است
  • حکیم: پایان مأموریت ائتلاف بین‌المللی در خاک عراق را خواستاریم
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه