Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان صمت زنجان از تشکیل 57 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان خبر داد و گفت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته از سوی واحدهاست.

اسماعیل مسلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور جلوگیری از تخلفات و سوءاستفاده برخی از سودجویان از شرایط پیش آمده به خاطر کرونا بازرسی‎های مستمر از بازار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به صورت مستمر از سطح بازار و واحدهای مرتبط ادامه دارد، تصریح کرد: در این مدت 975 مورد بازرسی در زمینه اقلام بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است.

وی همچنین از تشکیل 57 پرونده تخلف اقلام بهداشتی در استان خبر داد و گفت: احتکار، تقلب و تولید غیر مجاز، عدم عرضه و گرانفروشی مهمترین تخلف صورت گرفته از سوی واحدهاست.

مسلمی با بیان اینکه عمده بازرسی‌ها و پرونده‌های متشکله از داروخانه‌ها، شرکت‌های پخش دارو و افراد فاقد صلاحیت بوده است، تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 12 هزار و 553 لیتر محلول ضد عفونی کننده، 322 لیتر الکل طبی و 9 هزار و 382 تیوپ پل ضد عفونی کننده، 6 هزار و 481 عدد ماسک پزشکی و 5 هزار و 823 بسته دستکش لاتکس کشف و ضبط شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه این بازرسی‌های در قالب گشت مستقل و مشترک با عوامل نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود؛ گفت: ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر 5 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان بازار صنعت معاون سازمان صمت کمک ضدعفونی مواد شوینده جریمه بازرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیرامون کشف روغن موتور از یک باب منزل مسکونی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پرونده قاچاق روغن موتور به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

مظفری با اشاره به بازدید‌های نظارتی و مشترک تعزیرات با سایر دستگاه ها، گفت: در این بازدید‌ها ۱۵۰ تیم گشت مشترک در استان برای بازرسی اعزام شدند و در مجموع ۹۲۹ بازرسی انجام دادند.

وی افزود: در طرح ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان نیز روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی زنجان به همراه ضابطان قضایی از ۹۲۹ واحد صنفی بازدید و ۶۸ واحد متخلف را پلمب کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی و کم فروشی را در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • ماجرای تخلف و درگیری جایگاه سوخت در اراک چه بود؟
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • ۲۴حلقه چاه غیرمجاز در دماوند مسدود شد