Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهدی معصوم بیگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در خصوص ممنوعیت ترددها در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین،  افزود : سخت‌گیری‌ها و محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی مردم است و زیرا سلامت و امنیت دو نعمت و خط قرمزی هستند که ضربه به آنها، جبران‌ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: طی ۷۲ ساعت اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۴۳۶ خودرو جریمه پنج میلیون ریالی دریافت کردند و ۱۳ خودرو به توقفگاه منتقل شده است و  نیروی انتظامی در برخورد با ناقضان مصوبات ستاد ملی ‌و استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا مسامحه ندارد.
وی ادامه داد: طی ۷۲ ساعت از آغاز  اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ۲۵۲ خودرو در درون شهر و ۱۸۴ خودرو در بیرون شهر جریمه پنج میلیون ریالی شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۱ خودرو در درون شهرها و ۲ خودرو در بیرون شهر به دلیل سرپیچی از مصوبات این ستاد به توفقگاه منتقل شدند.
معصوم بیگی با اشاره به ۲۲ هزار تذکر راهنمایی و رانندگی به رانندگان متخلف، گفت: از این تعداد هفت هزار ۳۸۲ تذکر به رانندگان خودروهای غیر بومی و ۱۴ هزار و ۷۰۰ تذکر به رانندگان حضور یافته در طرح زوج و فرد بوده است.
وی با اشاره به آغاز طرح زوج و فرد از ۲۸ اسفندماه، اظهارداشت: از ابتدای اجرای این طرح تا ۱۱ فروردین ماه  ۷۵ هزار خودرو اعمال قانون شدند.
معصوم بیگی گفت: همچنین در ۷۲ ساعت ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی  ۶ هزار و سه خودرو غیر بومی در محورهای مواصلاتی استان به شهرهای خود بازگردانده شدند.
 وی با اشاره به تشدید اقدامات بازدارنده پلیس در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه گفت:  ۲۰۰ تیم کنترلی در شهرهای ۱۰۸ گانه استان و ۹۰ تیم پلیس راه برای جاده‌های مواصلاتی در این ایام در نظر گرفته شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به برخورد پلیس با واحدهای صنفی متخلف، بیان کرد: از ابتدا تا کنون ۴۷۶ مغازه که از مصوبات ستاد تخلف کردند، پلمب و یک هزار و  ۷۲ مغازه اخطار پلمب دریافت کردند.
سردار معصوم بیگی افزود  نیروی انتظامی برنامه‌های جامعی برای اجرای طرح  در نظر گرفته است و حتی در برخی بخش‌ها نیروهای ارتش، سپاه و بسیج نیز به ما در اجرای این طرح ها کمک می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون کنترل در بیش از ۲۰۰ نقطه ورودی و خروجی در حال انجام است و از ورود افراد غیر بومی جلوگیری می‌شود.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته یازدهم فروردین امسال اعلام کرد: تاکنون ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲ هزار و ۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در زمان حاضر  دست‌کم ۹۰۰ بیمار در بیمارستان‌های مرجع مقابله با کرونا و بخش‌های کرونای سایر بیمارستان‌های استان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) بستری هستند، اظهارداشت: ۱۷۶ تَن از این بیماران در شرایط سخت بسر می برند و در بخش مراقبت ویژه بستری هستند.

آرش نجیمی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۹ بیمار جدید مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۱۵ تَن ترخیص شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان پروندهٔ خبری تلاش نیروهای مسلح در مواجهه علیه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان ویروس کرونا فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان طرح فاصله گذاری اجتماعی فرمانده انتظامی معصوم بیگی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در اطلاعیه شماره سه فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثرِ بانوانِ این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزارِ هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. بر این اساس اجرایِ طرحِ نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولین اجرایی کشور و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌هایِ رسانه‌ای توسط جریان سازیِ معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کُنشِ اشتباه احتمالی مأموران نیز برخورد خواهد شد. فضایِ فعلی و راهبردِ فراجا در شرایط کنونی حفظِ نظم و انضباطِ اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره‌ای است و صِرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حُرمتِ شهروندِ ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توأم با دقت و حساسیت خواهد کرد.

در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مأمورین وظیفه شناس پلیس که با سعه‌صدر و خویشتنداریِ توأم با اقتدار، در اجرای این مأموریت مهم تلاش می‌کنند، قدردان شما ملتِ فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه سوم پلیس درباره حجاب
  • اطلاحیه سوم پلیس درباره حجاب
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است