Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:30:54 GMT

افزایش اقدامات کنترلی برای  ۱۳ فروردین در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۲۵۳

افزایش اقدامات کنترلی برای  ۱۳ فروردین در میاندوآب

مهدی قهرمانی دوشنبه‌شب در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در میاندوآب اظهار داشت: در این راستا مسیرهای «تپهرش»، کوی رابری، محور سرچم، فسندوز و روستای شریفلو، از بامداد روز ۱۳ فروردین مسدود خواهد شد.

وی با بیان اینکه محل فعلی بازار نهال‌فروشی تا آخر وقت روز سه‌شنبه جمع‌آوری می‌شود، افزود: با کسی تعارف و شوخی نداریم و هر کس به قانون تمکین نکند، با وی برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وضعیت امروز نتیجه عدم رعایت توصیه‌های بهداشتی و حضور بی دلیل در معابر و خیابان‌ها توسط برخی افراد است.

«قهرمانی» گفت: هرگونه تجمع در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود.

فرماندار میاندوآب همچنین با اشاره به اینکه اصناف غیرضروری تا ۲۲ فروردین تعطیل خواهد بود، افزود: بی توجهی غیرقابل قبول بوده و هیچ کوتاهی از کسی قابل قبول نیست.

به گزارش ایرنا، شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا ۲ هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا میاندوآب روز طبیعت بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا میاندوآب روز طبیعت بهداشت و سلامت ویروس کرونا میاندوآب روز طبیعت بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:در فروردین سال جاری ۸ فیلم در سینما‌های خراسان رضوی اکران شد که در مجموع بیش از ۲۴۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

سوسن محمدزاده  با اشاره به افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۹ فیلم در سینما‌های استان اکران شده بود که در مجموع بیش از ۲۲۰ هزار نفر مخاطب داشتند.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره میزان کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در فروردین ماه امسال گفت: فیلم‌های اکران شده در ۷۶۴۴ سانس به فروش رفت که بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش را به ثبت رسانده است.

محمدزاده افزود: این در حالی است که در فروردین ماه سال گذشته ۴۵۶۸ سانس به فروش رفت که فیلم‌های اکران شده بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشتند.

وی گفت: از میان فیلم‌های اکران شده در خراسان رضوی فیلم تمساح خوبی به کارگردانی جواد عزتی بیش از ۹ میلیارد تومان، فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و فیلم سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش دشته است.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • واریزی ۴ میلیونی برای این دسته از بازنشستگان
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی