Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک از اهدا تعداد زیادی ماسک تنفسی به این جمعیت توسط دکتر احسان رضایتی استاد دانشگاه خبر داد.

زهرا بهاروندی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اندیمشک با اعلام این خبر اظهار کرد: احسان رضایتی استاد دانشگاه و کارشناس دادگستری اندیمشک با هدف پیشگیری از بیماری کرونا و محافظت از افراد در معرض خطر ابتلا به ویروس، حقوق خود را برای تهیه ماسک اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن گرامیداشت سال جهش تولید گفت: با تصمیم این خیر نیک اندیش در راستای توجه به"جهش تولید" این ماسک ها توسط یک شرکت تعاونی در اندیمشک تولید شد.

بهاروندی با اعلام ثبت نام و عضویت داوطلبانه این خیر در واحد داوطلبان این جمعیت افزود: امیدواریم خیرین، فعالین اقتصادی و فرهیختگان با الگو گیری از حرکت این استاد دانشگاه نسبت به تهیه لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در این برهه حساس اقدام کنند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک با بیان اینکه از  هموطنان عزیز تقاضا داریم تا عادی شدن شرایط از منازل خود خارج نشوند، بیان کرد: بهترین راه مبارزه با این ویروس در خانه ماندن است، علاوه بر اینکه از خطر این ویروس در امان می مانند، از تمامی کادر درمان و نیروهای درگیر با ویروس اعلام حمایت کرده و موجب دلگرمی آنها می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاد دانشگاه هلال احمر پرستاران خیرین برنا خوزستان کرونا ویروس تولید ماسک استاد دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده

به گزارش همشهری آنلاین، ابوذر روحی از خوانندگان شناخته شده موسیقی انقلاب که طی سال‌های اخیر با قطعه مشهور «سلام فرمانده» فصل تازه ای از فعالیت‌های خود را آغاز کرده است، ضمن تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: طی روزهای گذشته کار تولید قطعه جدیدی با نام «عهد ما» توسط مرکز هنری رسانه‌ای نهضت به پایان رسیده و در روزهای پیش رو پس از پایان مراحل تولید این نماهنگ پیش روی مخاطبان قرار گذاشته خواهد شد.

وی افزود: آنچه در این پروژه برای گروه تولید از درجه اهمیت برخوردار بود تولید یک نماهنگ جدید با موضوع محور مقاومت در قالب نماهنگ دو زبانه عربی و فارسی است که در آن مضامین جبهه مقاومت و قدردانی از رزمندگان جبهه مقاومت در لبنان، عراق، یمن و فلسطین اشغالی مورد توجه است. مضامینی چون «لبنانی قوت ما»، «عراق افتخار ما»، «ایرانی ارتش ما»، «یمن عهد ما»، «غزه صبر ما»، «ای صهیونیست‌ها ما مقاومت هستیم، ما انتقام جویانیم» که تلاش شده در قالبی متفاوت برای مخاطبان ارائه شود.

این خواننده آثار انقلابی بیان کرد: البته پیش از این قرار بود ما درباره «عملیات وعده صادق» نماهنگی را تولید کنیم اما چون می‌خواستیم تمام تلاش و رشادت رزمندگان جبهه مقاومت در دنیا پیش روی مخاطبان قرار گیرد، فضای گسترده‌تری را طراح کردیم. در این چارچوب قسمت اول نماهنگ درباره مظلومیت مردم غزه، قسمت دوم درباره قدرت جبهه مقاومت و قسمت سوم در راستای قدردانی از شهدای گرانقدر جبهه مقاومت است که دربرگیرنده تفاوت‌هایی هم هست.

روحی در بخش پایانی صحبت‌های خود با بیان اینکه پس از نماهنگ «یوم الانتقام» این دومین اثری است که با محوریت جبهه مقاومت به خوانندگی او منتشر شده است، گفت: احسان جوادی آهنگسازی نماهنگ «عهد ما» را به عهده دارد و به زودی نیز نماهنگ تصویری این پروژه پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 846724 منبع: مهر برچسب‌ها كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

دیگر خبرها

  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • زلفی گل: دانشگاه هیچ کسی را بیخود اخراج نمی‌کند
  • استدلال استاد قرائتی برای ورود جوانان به حوزه
  • محاکمه استاد دانشگاه در اسراییل به جرم حمایت از حقوق فلسطینی ها