Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:52:28 GMT

کونته، ستاره شیلیایی را به یونایتد برمی‌گرداند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۳۶۳

کونته، ستاره شیلیایی را به یونایتد برمی‌گرداند

به گزارش دیلی‌میل، باشگاه اینترمیلان تمایلی برای تمدید قرارداد قرضی الکسیس سانچس ندارد و در پایان فصل این ستاره شیلیایی را به منچستریونایتد برخواهد گرداند.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل اعلام کرد باشگاه اینترمیلان عملکرد الکسیس سانچس ستاره شیلیایی که در فصل جاری به صورت قرضی از منچستریونایتد در اختیار گرفته بود را دور از انتظار ارزیابی کرده و قصد تمدید با او را ندارد و در پایان فصل سانچس را به یونایتد برخواهد گرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سانچس 31ساله در طول فصل با مصدومیت‌هایی مواجه بوده و تنها در دو بازی سری آ موفق شده به عنوان بازیکن فیکس با پیراهن اینتر بازی کند. بر اساس این گزارش سانچس در پایان فصل جاری به یونایتد بازخواهد گشت و باشگاه انگلیسی از حالا به این فکر افتاده  که برای آینده بلندمدت این ستاره شیلیایی چه تصمیمی باید اتخاذ کند.

 

 

بر اساس قرارداد فعلی سانچس با منچستریونایتد که هنوز دو سال از آن باقی مانده ستاره شیلیایی از شیاطین سرخ هفته‌ای 560هزار یورو دستمزد دریافت می‌کند و پرداخت چنین مبلغی برای یونایتد دشوار به نظر می‌رسد.

 

اعلام خبر جدایی قریب‌الوقوع سانچس از اینترمیلان در حالی مطرح می‌شود که این ستاره شیلیایی در رختکن نراتزوری از محبوبیت بالایی برخوردار است ولی مساله اصلی این است که آنتونیو کونته سرمربی اینتر به این نتیجه رسیده که ستاره شیلیایی به کارش نخواهد آمد. سانچس از زمانی که در ماه اکتبر از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شدید شد عملا فصل را از دست داد تا به این ترتیب داستان حضورش در اینتر هم به پایان برسد.

 

منچستر یونایتد الکسیس سانچس اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد الکسیس سانچس اینتر میلان ستاره شیلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در تک بازی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس روبروی کاونتری به میدان رفت و در ضربات پنالتی موفق شد این تیم را از سر راه بردارد و به دیدار فینال راه پیدا کند و حریف منچسترسیتی شود. 

شیاطین سرخ در حالی موفق شدند به بازی فینال برسند که در ابتدا با سه گل برابر این حریف نه چندان نامدار پیش بودند اما نتوانستند این برتری را حفظ کنند و بازی به وقت اضافه کشیده شد و کمک داور ویدیویی بود که با مردود اعلام کردن گل کاونتری، آنها را از حذف نجات داد و این عملکرد انتقادها از تن‌هاخ را بیشتر از هر زمان دیگری افزایش داد. 

شیرر پس از پایان این بازی در گفتگو با گری لینه‌کر اظهار داشت: «من فکر می‌کنم آینده سرمربی منچستریونایتد از قبل مشخص شده است. حتی اگر آنها قهرمان جام حذفی هم شوند، کار او تمام شده است و باید این تیم را ترک کند. 

من فکر نمی‌کنم که این قهرمانی تاثیری در آینده او روی نیمکت یونایتد داشته باشد. شاید این ناراحت کننده و اشتباه باشد اما این احساس را دارد که این جام برای او کافی نخواهد بود. وقتی به بازیکنان و رفتارشان و نتایجی که گرفتند نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که تن‌هاخ رفتنی است.»

دیگر خبرها

  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏