Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:33:34 GMT

انجام بیش از هزار بازرسی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۴۳۳

انجام بیش از هزار بازرسی تعزیرات حکومتی خراسان شمالی

سیدجواد سیدالموسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۲۱ پرونده گرانفروشی و ۶ پرونده احتکار در رابطه با اقلام بهداشتی در استان شده است.
وی افزود: از مجموع پرونده‌های گرانفروشی برای ۱۷ مورد آنها رای صادر شده که منجر به ۲۱۸ میلیون ریال محکومیت جزای نقدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدالموسوی خاطرنشان کرد: همچنین سه رای صادر شده برای پرونده های احتکار نیز  منجر به محکومیت جزای نقدی ۱۷۷ میلیون و ۶۰۰ هزار ریالی شده است.
وی یادآور شد: با اجرای طرح نوروزی ۷۰۰ پرونده تخلف در خصوص عدم درج قیمت و عدم ارائه و صدور فاکتور و تشکیل شده که تمامی آنها بررسی شده و یا در دست بررسی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا این اداره کل با یک سوم نیرو در حال فعالیت است تعداد بازرسی‌ها در روز کاهش یافته ولی تاثیری در روند نظارت در سطح بازار نگذاشته است.
وی متذکر شد: تعزیرات با جدیت تمام بحث نظارت بر عرضه اقلام بهداشتی و دیگر اقلام را در بازار رصد می‌کند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی سازمان تعزیرات حکومتی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی سازمان تعزیرات حکومتی بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی سازمان تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، وحید زاهد منش گفت: پرونده کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی فارس رسیدگی شد.
رئیس شعبه سوم تعزیرات حکومتی شیراز افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط موتورسیکلت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
زاهد منش گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، گزارش این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فارس ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • کشف یک دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی