Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران بخش‌نامه ای درخصوص حمایت از کسب و کارهای نوپا که از شرایط موجود متأثر شده اند خطاب به معاونین خود صادر کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، شیوع ویروس کرونا در کشور و به خصوص در شهر تهران باعث شده است تا شهردار تهران بخش نامه ای درخصوص حمایت از کسب و کارهای نوپا صادر کند.

در متن این بخش‌نامه آمده است:

با توجه به تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا در فعالیت‌های اقتصادی به خصوص کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان و با عنایت به اینکه لایحه هدایت و حمایت از ۲۰ نوآوری شهری در مراحل نهایی تهیه و تصویب قرار دارد زیست شهرداران مناطق در حدود متعارف و منطقی از این‌گونه کسب و کارها حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کلیه شرکتها و موسسات دانش بنیان و خلاق مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شتاب دهنده ها شرکت های استارت آپ و نوپای دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا زمان تصویب لایحه فوق در شورای اسلامی شهر تهران مجاز به استقرار در اماکن با کاربری مسکونی و بهره‌مندی از تسهیلات بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها به شرط عدم ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنین مستقر در ساختمان می باشند.

 

همچنین درصورتی که منشأ صدور آرای اجرای احکام ایجاد مزاحمت برای ساکنین ساختمان های مسکونی و مجاورین و همسایگان آنها نبوده و از این حیث شاکی خصوصی وجود نداشته باشد شرکت‌ها و موسسات یاد شده مجاز هستند تا زمان خاتمه شرایط بحرانی حداکثر به مدت سه ماه به فعالیت خود ادامه دهد

این بخش‌نامه خطاب به شهرداران مناطق، رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق، گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری، مظاهریان معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا و فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات صادر شده است.

تسهیل حضور استارتاپ‌ها در ساختمانهای مسکونی

این در حالی است که غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران نیز در پتسی توئیتری نوشت:

با صدور بخش نامه شهردار تهران حضور کسب و کارهای دانش بنیان و فنآورانه در ساختمانهای مسکونی توسط شهرداران مناطق تسهیل خواهد شد. اقدامی که بارها در همین شبکه اجتماعی دنبال شد. 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران فناوری اطلاعات دانش فناوری کسب و کارهای نوپا شهردار تهران بخش نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • آیین نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شد/ آفرودسواران ساماندهی می‌شوند
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم