Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:46:47 GMT

بازگشت سانچس به منچستریونایتد در پایان فصل

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۴۹۵

بازگشت سانچس به منچستریونایتد در پایان فصل

آلکسیس سانچس بعد از پایان قرارداد قرضی خود در اینتر به تیم سابق خود یعنی یونایتد باز خواهد گشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، الکسیس سانچس بعد از روزهای تلخی که با منچستر یونایتد تجربه کرد از این تیم جدا شد و راهی اینتر ایتالیا شد.  قرارداد سانچس با اینتر به صورت قرضی و تا  پایان فصل جاری است و دستمزد او ۵ میلیون یورو برای یک فصل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۳۱ ساله فقط دو بازی در سری آ را در طول فصل جاری از ابتدا آغاز کرده است و اکنون به احتمال زیاد به اولدترافورد باز خواهد گشت. سران تیم فوتبال اینتر از شرایطی که این بازیکن دارد راضی نیستند و به همین خاطر قصد دارند تا او را به تیم سابق خود بازگردانند.

این بازیکن سابق آرسنال هنوز دو سال از قرارداد هفته ای ۵۰۰،۰۰۰ پوندی اش باقی مانده است. سانچس در رختکن اینتر محبوب است اما امیدهای او برای ایجاد تأثیر بزرگ در اینتر به سبب آسیب جدی مچ پایش در ماه اکتبر از بین رفت.

 آنتونیو کونته تصمیم خود را در قبال این بازیکن گرفته است که دیگر او را نمی خواهد ، به این معنی که قرار است تابستان به یونایتد بازگردانده شود.

همچنین جوزپه ماروتا ، مدیر اجرایی اینتر ، نمی خواهد ۱۷.۵ میلیون پوند (۲۰ میلیون یورو) برای خرید دائمی این بازیکن شیلیایی بپردازد و باید دید اوله گنار سولسشایر و اد وودوارد مدیراجرایی در تیم منچستریونایتد چه تصمیمی برای او خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الکسیس سانچس تیم فوتبال اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق امیر حسین صادقی -بازیکن اسبق باشگاه استقلال جهت ادای پاره‌ای توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در محل این کمیته باید حضور داشته باشد.

عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر، صادقی علیه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی را مطرح کرده بود.

کد خبر 6084176

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد