Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:27:29 GMT

ورود به فولادشهر ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۵۰۵

ورود به فولادشهر ممنوع شد

شهردار فولادشهر از اعمال محدودیت تردد در این شهر خبر داد و گفت: از ورود خودروهای افراد غیر ساکن در فولادشهر، جلوگیری می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، بابک محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در فولادشهر، اظهارکرد: با وجود اینکه از راه‌های مختلف درباره وضعیت این شهر به دلیل مهاجرپذیر بودن هشدار داده شده و از شهروندان و افراد غیر ساکن خواستیم به این شهر سفر نکنند، اما همچنان مسافران زیادی قصد سفر به این شهر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری فولادشهر اقدامات زیادی را برای قطع زنجیره انتقال بیماری و در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام داده است.

شهردار فولادشهر از برگزاری جلسه ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش و اعتمادسازی بین شهروندان و کاهش ترددهای غیر ضروری درون‌شهری از تصمیمات اتخاذ شده در این نشست بود.

محمدی عنوان کرد: در روزهای اخیر با مسدودسازی ورودی‌های شهر، تردد شهروندان تنها از دو مسیر انجام می‌شد، اما با آغاز اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی محدودیت‌ها تشدید و بر اساس آن از ورود خودروهای غیر بومی به فولادشهر جلوگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: هدایت افراد غیر ساکن به شهرهای محل سکونت و تعطیل کردن پارک‌ها و تفرجگاه‌ها از دیگر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بوده است.

وی با اشاره به گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی، شست‌وشو روزانه سطل‌ها و خودروهای حمل زباله در این شهر، عنوان کرد: توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی در بین پاکبانان و نیروهای خدمات شهری به صورت مستمر انجام می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان فولادشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

دربی اصفهان که با پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن به پایان رسید جذابیت چندانی نداشت و نقش اول را هواداران روی سکوها ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفتند و تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

در جریان دیدار امروز تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن که شهرآورد اصفهان بود و با تأخیر چند هفته‌ای در ورزشگاه نقش‌جهان به انجام رسید، شاگردان ژوزه مورایس رمق و حوصله چندانی برای خلق موقعیت روی دروازه حریف همشهری خود نداشتند و به گفته خود ژوزه مورایس، بازیکنان سپاهان همانند بازنده‌ها رفتار می‌کردند.

در ادامه هرچقدر بازی جلو رفت، تنش بین بازیکنان سپاهان و ذوب‌آهن بالا گرفت و مهرداد رضایی که به‌عنوان بازیکن تعویضی برای ذوب‌آهن به زمین آمده بود در برخوردی که میان بازیکنان دو تیم انجام شد، درگیری به‌راه انداخت و داور برای پایان دادن این تنش و درگیری وارد ماجرا شد تا قائله خاتمه پیدا کند.

هنگام گل سپاهان هم شرایط چندان خوب پیش نمی‌رفت و شهریار مغانلو که چهره‌اش مشخص بود خیلی شادابی گذشته را ندارد و باتوجه به شعارهای منفی هواداران سپاهان روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان، گویا انگیزه‌ای هم برای زدن ضربه پنالتی ندارد.

پس از اینکه شهریار مغانلو آقای‌گل فعلی لیگ‌برتر فوتبال کشورمان با پای چپ دروازه پارسا جعفری را باز کرد و خوشحالی بعد از گل هم انجام نداد، هواداران سپاهان هم ترک عادت نکردند و اعتراض خود نسبت به شرایط بد این تیم را با ادامه‌دادن شعارها علیه هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان به رخ کشیدند.

کد خبر 745577

دیگر خبرها

  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • بایدن ورود کشتی‌های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع است
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است