Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین توکلی کجانی عنوان کرد: تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهری و روستایی، مراکز تفریحی و فراغتی، مزارع پیرامون شهر و تفرجگاه‌های شهرها و روستاهای تابعه شهرستان ری استان تهران به‌منظور جلوگیری از هرگونه تجمع و حضور شهروندان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: این مراکز باهدف پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کووید ۱۹ و قطع زنجیره انتقال بیماری تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی خصوصاً روز "سیزدهم فروردین روز طبیعت" تعطیل خواهند بود و امکان حضور در این مراکز و محل‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی ابراز کرد: از تمامی شهروندان فهیم ری می‌خواهیم تا ضمن عدم مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌ها در روز طبیعت، در کنار خانواده در منازل این روز را سپری کنند و همچنین خطر شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و با توجه به توصیه کارشناسان و رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی، از ترددهای غیرضروری خودداری کرده تا زنجیره این بیماری قطع شود و شاهد شکست کرونا ویروس در کشور باشیم.

وی عنوان کرد: از  تمامی شهروندان تهرانی که طی سال‌های گذشته در روز طبیعت میهمان شهرستان ری بوده و این روز را در فضای سبز و بوستان‌های این منطقه گذرانده‌اند نیز تقاضا می‌شود به‌منظور حفظ سلامتی خود و خانواده و ساکنین ری به رعایت نکات بهداشتی توجه کرده و در روز طبیعت به این حوزه سرزمینی سفر نکنند.

۴۰۰ کاربر اجرای طرح غربالگری کرونا در شهرستان ری را بر عهده‌دارند

توکلی در ادامه به اجرای طرح غربالگری کرونا در شهرستان ری اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ کاربر  طرح غربالگری الکترونیکی کرونا ‌ و سنجش سلامت شهروندان این شهرستان را بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵۰ هزار نفر از ساکنان شهرستان ری موردسنجش قرارگرفته‌اند، افزود: با هماهنگی انجام شده تمامی بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و حوزه‌های مقاومت شهرستان ری  طرح غربالگری الکترونیکی کرونا را باهدف سنجش سلامت ساکنان را با محوریت شبکه بهداشت و درمان ری بر عهده‌دارند.

توکلی در پایان یادآور شد: شهروندان و ساکنین شهرستان ری می‌توانند با مشارکت در طرح غربالگری الکترونیکی کرونا با مراجعه به سایت http://salamat.gov.ir و ثبت اطلاعات خود موجب تسریع درروند اجرای این طرح در شهرستان ری شوند.

کد خبر 496691 برچسب‌ها محیط زیست روز طبیعت كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محیط زیست روز طبیعت كرونا در ايران تهران استان تهران طرح غربالگری شهرستان ری روز طبیعت بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، باشت یکی از شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است که بخش عمده‌ای از ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی آن ناشناخته مانده است. شهر باشت تلفیق جذابی از تاریخ تمدن کهن و باهویت اسلامی است که بین دو کوه و محدود به دو رودخانه زهره و شاه بهرام قرار دارد. بوستان یکی از بخش‌های شهرستان باشت است. تپه‌های رویایی، درختان سرسبز، بوستان‌های دل انگیز و واقع شدن بخش بوستان در محور شریانی جنوب به شمال موجب استقبال گردشگران از این منطقه بکر شده است. آثار تاریخی و اقامتگاه‌ها دائمی و مهمتر از آن مهمان پذیری مردم منطقه رونق گردشگری را در بوستان باشت به اوج خود رسانده است. پل بریم (چم بلبل)، دوگوردوپا، چهارصفه خان احمد، شلالدان، شوش وبوستان، دشت عنا، پشت کوه خان احمد، بوستان باشت را به مقصد طبیعت دوستان تبدیل کرده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول