Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: این طرح با دقت و با کیفیت در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در حال اجرا است تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۳۰ هزار و ۴۰ خودرو در مبادی استان تهران بازگشت داده شدند افزود: چهار هزار و ۹۰۰ خودرو در پایان روز اول و ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ خودرو در پایان روز دوم و ۶۴۰ خودرو از دیروز تاکنون برگشت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در مورد جریمه خودروهای متخلف عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۴۴۰ خودرو متخلف جریمه شدند که روز اول ۲۵۰ خودرو، روز دوم ۶۰ خودرو و ۱۳۰ خودرو از دیروز تاکنون برگ جریمه دریافت کردند همچنین تنها در روز دوم ۳۱ خودرو متخلف توقیف شدند و در سایر روزها خودروی توقیفی نداشتیم.

محسنی بندپی در مورد ضرورت بسته بودن اصناف غیرضروری گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری نیز رصد و پایش انجام شد و بر همین مبنا ۳۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1371005

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت کشور استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه شکر توسط یک شرکت صنایع غذایی و کشاورزی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز دانست و متهم را به پرداخت هفت میلیارد و ۳۶۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته این مسوول،این حکم با پیگیری واحد اجرای احکام وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خاطر نشان کرد: گزارش این تخلف را بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پس از بازرسی از شرکت برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاوران املاک متخلف زاهدان
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی