Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@06:11:28 GMT

بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۸ استان کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۶۲۲

سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی ادامه داد: تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است همچنین محور چالوس تا ساعت 7 صبح پنجشنبه 14 فروردین ماه مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در محور فیروزکوه بارش باران و محورهراز و آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، کردستان، گلستان و سمنان و بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محورهای مسدود گفت: محورهای شریانی شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر، خلخال - اسالم، ماهیرود - پایانه مرزی، زهکلوت - ایرانشهر و ایرانشهر - مهرستان مسدود است.

* ایلنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تمام محورهای برون شهری کشور تردد روان گزارش شده است.

کد خبر 6082261 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی