Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:41:25 GMT

آمار قربانیان کرونا در فرانسه از ۳۰۰۰ نفر فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۶۳۳

آمار قربانیان کرونا در فرانسه از ۳۰۰۰ نفر فراتر رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، شمار جان‌باختگان کووید -۱۹ در فرانسه به بالاترین رقم طی هفته‌های اخیر رسید و شمار کل جان‌باختگان به بیش از سه هزار نفر رسیده است.

همزمان گزارش‌ها حاکی است به‌دلیل پر شدن بیمارستان‌های در منطقه «گرانت است» در شرق کشور، بالگردهای ارتش در حال انتقال بیماران در شرایط وخیم، به خارج از فرانسه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه گرانت است نخستین منطقه فرانسه است که با شیوع گسترده ویروس کرونا و اوج‌گیری موارد ابتلاء روبه‌رو شده‌است؛ بحرانی که خیلی سریع به غرب کشور و اطراف کلان‌شهر پاریس کشیده شده‌است.

از اول مارس تا کنون، یعنی طی یک ماه گذشته، شمار جان‌باختگان به ۳۰۲۴ نفر رسیده و شمار بیمارانی که به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند از ۵۱۰۰ نفر فرا رفته است.

فرانسه شمار تخت‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه را از پنج هزار به ده هزار رسانده و در تلاش است تا ۱۴۵۰۰ تخت را برای بیماران احتمالی آماده کند.

نخست‌وزیر فرانسه هشدار داده هفته‌های بحرانی و سخت هنوز فرا نرسیده‌اند.

گروهی از بیماران از استراسبورگ به آلمان، گروهی به سوئیس و لوکزامبورگ انتقال یافته‌اند.

کد خبر 4889517 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فرانسه قربانیان کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی ایران دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران روسیه افغانستان سوریه فلسطین انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر

با توجه به نیاز استان کرمان به گروه‌های خونی مختلف اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، استان کرمان با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی مصرف خون بالایی دارد و مردم کرمان همواره با حضور خودشان در مراکز انتقال خون استان کمک کردند تا با تامین ذخیره خون، جوابگوی بیماران نیازمند به خون در سراسر استان باشند.

صبح امروز فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف با حضور در مرکز انتقال خون کرمان بخشی از خون خود را به نیازمند اهدا کردند.

به گزارش تسنیم، با توجه به آمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی در استان و همچنین آمار بالای تصادفات و اعمال جراحی روزانه در سراسر استان کرمان به چیزی در حدود 250 واحد خون نیازمند هستیم که خون مصرفی و مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان باید تأمین و جبران شود.

به گفته ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان بیشترین مصرف گروه‌های خونی ا‌ستان کرمان در گروه خونی O و A مثبت و بیشترین نیاز استان به دو گروه خونی O و A منفی است.

وی با بیان اینکه اداره کل انتقال خون استان کرمان در حال حاضر در هر یک از شهرستان‌های سیرجان، رفسنجان، بم و جیرفت یک مرکز و در مرکز استان دو پایگاه انتقال خون دارد، گفت: مردم استان کرمان تا کنون همیشه با ما همراهی کردند و هر زمان که اعلام نیاز شده مردم ما همیشه پای کار بودند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • آمار واقعی قربانیان تصادفات در نوروز اعلام شد | بیشترین فوتی‌ها در این ۲ روز اتفاق افتاد
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر