Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-16@05:37:36 GMT

کارگاه های ساختمانی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۸۰۷

کارگاه های ساختمانی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد

تین نیوز

براساس نامه رئیس سازمان مدیریت بحران به معاونین شهردار تهران کارگاه های ساختمانی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، در پی ابلاغ رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران کلیه کارگاههای ساختمانی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

در بخشی از نامه رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران خطاب به معاونین شهردار تهران آمده است که همانگونه که مستحضرید استمرار فعالیت های ساختمانی در محیط کارگاههای ساختمانی با حضور تجمعی و به صورت متراکم باعث شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در زیر تصویر این نامه را می بینید

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کارگاه های ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شهردار یزد گفت: در این جلسه که با حضور معاونین شهرداری، روسای سازمان‌ها و مدیران مناطق پنجگانه شهرداری برگزار شد، آخرین هماهنگی‌های لازم در خصوص کنترل و پایش سیل بند‌های محافظتی شهر یزد از جمله سیل بند‌های شهید رشیدی، طلائیه و سیل بند شماره ۴ صورت گرفت. 
محی الدینی افزود: هماهنگی استقرار ماشین آلات مربوط در محدوده سیل بندها، آماده باش نیرو‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین تجهیزات و ماشین آلات این سازمان، آمادگی ماشین آلات آبکشی و تجهیزات رفع آب گرفتگی از جمله پمپ ها، لایروبی و رفع مسدودی جوی ها، دریچه کانال‌ها و همچنین کانال‌های دفع آب‌های سطحی، توزیع گونی شن به تعداد زیاد بین مناطق پنجگانه، استفاده از نیوجرسی‌های ویژه مدیریت بحران، خاموشی چاه ها، هماهنگی کامل نیرو‌های خدمات رسان با برج مراقبت شهرداری و آمادگی سامانه تلفنی ۱۳۷ برای پاسخگویی مردمی در این جلسه صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سرمربی سایپا تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماند‌های ساختمانی در تهران
  • آخرین وضعیت پروازی فرودگاه‌های استان کرمان
  • افزایش ۳۸ درصدی بهای خدمات مدیریت پسماندهای ساختمانی در تهران