Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:50:37 GMT

کنفرانس بین‌المللی جهاد جهانی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۸۱۶

کنفرانس بین‌المللی جهاد جهانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگارمهر، کنفرانس بین‌المللی با عنوان جهاد جهانی در روزهای ۵ و ۶ آگوست ۲۰۲۲ در آمستردام- هلند برگزار می‌شود.

محور کلی کنفرانس شامل ایدئولوژی جهادی اسلامی، ایدئولوژی جهادی و جنگ با ترور، مقابله با جهاد در جهان اسلام، جهاد دفاعی، سیستم‌های آموزشی و ایدئولوژی جهاد اسلامی، آرمان گرایی، ضدتروریسم، فردگرایی در تفسیر دین، اسلام و جنگ، بنیادگرایی اسلامی، احیاگرایی و سلفی گری اسلامی، اسلام گرایی، ایدئولوژی اسلامی، جهاد به عنوان یک وظیفه فردی، ضد افراط گرایی، نهضت جهادی، مخالفان ایدئولوژی جهادی، نبوغ سیاسی، جنگ مذهبی، جهادگرایی شیعه، ایدئولوژی رادیکال جهادی رادیکال،، ایدئولوژی مذهبی و ریشه‌های جهاد جهانی، مبانی دینی ایدئولوژی اسلامی، تکامل ایدئولوژی جهانی جهاد، نقاط قوت / ضعف ایدئولوژی جهاد و… است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند چکیده آثار خود را به آدرس https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۲/۰۸/amsterdam/ICGJ/sponsorship ارسال نمایند.

مهات ارسال آثار ۱۳ فوریه ۲۰۲۱ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/global-jihadism-conference-in-august-۲۰۲۲-in-amsterdam مراجعه گردد.

کد خبر 4889092

منبع: مهر

کلیدواژه: کنفرانس بین المللی هلند جهان اسلام ویروس کرونا کنفرانس بین المللی فلسفه مبعث سال جهش تولید امام سجاد ع دعا و نیایش معرفی کتاب شیوع کرونا عید نوروز سازمان اوقاف و امور خیریه سیره اهل بیت ع امام حسین ع تازه های نشر ایدئولوژی جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، سازمان بین‌المللی سینوو «COMSTECH Inter Islamic Network on Virtual Universities - CINVU» با هدف ایجاد زمینه‌های مناسب برای حمایت از برنامه‌های توسعه شبكه‌های آموزش و پژوهش مبتنی بر فناوری‌های نوین اطلاعاتی و مخابراتی و ترویج فرهنگ مشاركت و تسهیل همكاری و تحكیم روابط و ارتقای سطح همكاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فناوری و همفكری میان نخبگان، اندیشمندان و دانشمندان كشورهای اسلامی در ژانویه 2011 تاسیس شد.
 
این شبکه پل ارتباطی میان دانشجویان، اساتید و دانشگاه‌ها با رویکرد اشتراک اطلاعات و منابع و حمایت از شیوه‌های یادگیری مبتنی بر فناوری برخط محسوب می‌گردد.
 
سازمان بین‌المللی سینوو ، سازمانی خودگردان، غیرسیاسی، با رویكرد بین‌المللی و یکی از شبکه‌های وابسته به - کامستک - کمیته دائمی همکاری‌های علمی و فناوری کشورهای هم‌پیمان در سازمان همکاری‌های اسلامی است که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران میزبانی از آن را بر عهده دارد.
 
کامستک دارای ۱۳ شبکه علمی است که مهم‌ترین آن سازمان بین‌المللی سینوو است. سینوو در حال حاضر حدود ۱۷۰ عضو دانشگاهی و غیر دانشگاهی (دانش‌بنیان، آموزشی و پژوهشی) از سراسر جغرافیایی جهان اسلام است و بستری غنی برای تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب در عرصه‌های علمی، فرهنگی، مدیریتی، اقتصادی، پزشکی، انرژی و... را فراهم آورده است.
 
دبیرکل سازمان بین‌المللی سینوو دکتر کریم نجفی برزگر و معاون راهبردی اجرایی و رییس دبیرخانه دائمی این سازمان دکتر علی کریمی مرید است.
 
سازمان بین‌المللی سینوو بر توسعه کشورهای اسلامی تاثیراتی از جمله ارتقاء سطح کیفی فرهنگ، آموزش، تحقیق و فناوری در جهان اسلام، افزایش متقاضیان آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی، تسریع در ارتقاء عدالت در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری، کاهش شکاف دیجیتالی در کشورهای اسلامی دارد.
 
شناخت بهتر کشورها از ظرفیت‌های مختلف علمی و پژوهشی یکدیگر و ارتباطات موثر به منظور رفع مشکلات بنیادین در جهان اسلام و همچنین دسترسی آسان و سریع به جامعه دانش‌محور و اقتصاد مبتنی بر دانش از دیگر تاثیرات این سازمان بر توسعه کشورهای اسلامی است.
 

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود