Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@12:05:56 GMT

کاهش ۶۹ درصدی تردد در راه‌های استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۸۶۸

کاهش ۶۹ درصدی تردد در راه‌های استان اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان از ابتدای طرح راهداری نوروزی تا یازدهم فروردین امسال میزان تردد در راه های استان ۶۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند تا یازدهم فروردین ماه، ۷ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۱۲۰ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۶۹ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی و خروجی به محورهای استان هر کدام ۷۱ درصد نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گفته معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به راه‌های استان ۵۲۲ هزار و ۱۸۳ خودرو و تعداد وسیله نقلیه خروجی ۵۲۳ هزار و ۴۰۴ خودرو بوده است.

وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی هر سال از ۲۵ اسفند ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت کنترل آن، امسال به دنبال پیشگیری از سفرهای نوروزی هستیم.

صلواتی با تاکید بر اینکه با وجود توصیه های وزارت بهداشت برای لغو سفرهای نوروزی و ماندن در خانه، برخی محورها همچنان تردد بالایی دارند، گفت: آزادراه اصفهان- زرین شهر (فلاورجان) با ۱۹ هزار و ۶۱۶ تردد، آزادراه زرین شهر-اصفهان (فلاورجان) با ۱۷ هزار ۵۰۹ تردد و اصفهان- زرین شهر (فولادشهر) با ۱۷ هزار و ۷۳۱ تردد، شلوغ ترین محورهای استان در روز یازدهم فروردین ماه بودند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در روز یازدهم فروردین ماه ۳۵۵ هزار و ۱۹۸ تردد در محورهای استان ثبت شد که ۲۳ هزار و ۲۸۷ مورد آمار تردد ورودی و ۲۳ هزار و ۴۸۶ مورد آمار تردد خروجی به استان را نشان می دهد.

بنا بر اعلام سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان، تمام ترددها (به غیر از ۴ گروه استثنا شده) در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در استان اصفهان ممنوع بوده، در صورت موارد خاص مثل موارد حاد بیماری، تردد با تشخیص پلیس امکان‌پذیر است.

همچنین خانواده حتی بدون وسیله نقلیه هم از مراجعه به مراکز تفریحی و تفرجگاه‌ها اجتناب کنند، همه پارک و بوستان‌ها تعطیل شده و نیروهای نظامی مستقر شده از ورود افراد ممانعت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس تردد سفر نوروزی یازدهم فروردین محورهای استان راه های استان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ احسان مومنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در رابطه با تصادفات منجر به فوت سال گذشته در پایتخت گفت: متاسفانه ۴۱ درصد از تصادفات در شهر تهران مربوط به عابران پیاده بوده است. از همین میزان بیش از ۶۰ درصد تصادف‌ها در معابر بزرگراهی اتفاق افتاده، جایی که اصلا نباید عابر پیاده تردد کند.

وی اضافه کرد: در این سال‌ها شاهد بودیم که بعضی از عابران بدون توجه به خطرناک بودن مسیر از عرض بزرگراه‌ها تردد می‌کنند که در اکثر موارد منجر به سانحه می‌شود. ما برای تمامی این موارد سهم تقصیر برای عابران پیاده در نظر گرفتیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • افزایش ۲۰ درصدی میزان بازدید گردشگران از آثار تاریخی سلطانیه
  • قیمت طلا و سکه امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • ۱۲۴ نیروی راهدار در راه‌های شمال سیستان و بلوچستان مستقر شدند
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان