Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار تهران بخشنامه ای درخصوص حمایت از کسب و کارهای نوپا که از شرایط موجود متأثر شده اند خطاب به معاونین خود صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، شیوع ویروس کرونا در کشور و به خصوص در شهر تهران باعث شده است تا شهردار تهران بخشنامه ای درخصوص حمایت از کسب و کارهای نوپا صادر کند.

در متن این بخش‌نامه آمده است:

با توجه به تأثیر منفی شیوع ویروس کرونا در فعالیت‌های اقتصادی به خصوص کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان و با عنایت به اینکه لایحه هدایت و حمایت از ۲۰ نوآوری شهری در مراحل نهایی تهیه و تصویب قرار دارد زیست شهرداران مناطق در حدود متعارف و منطقی از این‌گونه کسب و کارها حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین کلیه شرکتها و موسسات دانش بنیان و خلاق مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شتاب دهنده ها شرکت های استارت آپ و نوپای دارای مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا زمان تصویب لایحه فوق در شورای اسلامی شهر تهران مجاز به استقرار در اماکن با کاربری مسکونی و بهره‌مندی از تسهیلات بند ۲۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها به شرط عدم ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنین مستقر در ساختمان می باشند.

 

همچنین درصورتی که منشأ صدور آرای اجرای احکام ایجاد مزاحمت برای ساکنین ساختمان های مسکونی و مجاورین و همسایگان آنها نبوده و از این حیث شاکی خصوصی وجود نداشته باشد شرکت‌ها و موسسات یاد شده مجاز هستند تا زمان خاتمه شرایط بحرانی حداکثر به مدت سه ماه به فعالیت خود ادامه دهد

این بخش‌نامه خطاب به شهرداران مناطق، رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق، گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری، مظاهریان معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورا و فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات صادر شده است.

تسهیل حضور استارتاپ‌ها در ساختمانهای مسکونی

این در حالی است که غلامحسین محمدی مشاور شهردار تهران نیز در پتسی توئیتری نوشت:

با صدور بخش نامه شهردار تهران حضور کسب و کارهای دانش بنیان و فنآورانه در ساختمانهای مسکونی توسط شهرداران مناطق تسهیل خواهد شد. اقدامی که بارها در همین شبکه اجتماعی دنبال شد. 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بخشنامه شهردار تهران کسب و کارهای نوپا شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:در شبانه روز گذشته عوامل بحران و گروه‌های جمعیت هلال احمر به ۲۴۵ فرد و ۱۵ خودرو گرفتار در سیلاب امداد رسانی کردند و در این مدت خسارت جانی گزارش نشده است.
منصورشیشه فروش، همچنین به تخلیه آب از بیش از ۷۰ واحد مسکونی در شمال و شرق اصفهان به همت عوامل خدمات شهری و آتش نشانان با استفاده از پمپ‌های شرکت آب و فاضلاب اشاره کرد وافزود: بر اثر بارش شدید باران خسارت‌هایی نیز به معابر و واحد‌های مسکونی در مناطق شهری و روستایی نطنز، اردستان، زواره، آران و بیدگل، کاشان و نایین وارد شده است.
وی گفت: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، خور و بیابانک، نایین، شهرضا، گلپایگان، میمه و شاهین شهر، اردستان و نطنز باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و بروز سیلاب و روان آب در جاده‌های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آبگرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شده است.
منصور شیشه فروش افزود: دراین مدت در ایستگاه اردستان بین ۲۰ تا ۲۷ میلی متر، در بادرود ۱۷ میلیمتر و در حسین آباد آران و بیدگل بیش از ۶۰ میلی متر بارش باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: به دنبال شدت بارش‌های رگباری و سیل آسادر ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۰ گروه امدادی شامل عوامل مدیریت بحران در شهرداری ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌ها و همچنین دستگاه‌های اجرایی همچون راهداری، پلیس راه، هلال احمر، واحدآتش نشانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در مناطق مختلف استان مستقر شدند.
منصور شیشه فروش با بیان اینکه در این مدت همچنین برخورد صاعقه منجر به جراحت سطحی دو نفر از عشایر در کوه «محمد نوجوان» جرقویه و اعزام آن‌ها به مرکز درمانی شده است، گفت: نشست پل در روستای حیدرآباد جرقویه و قطعی برق تعدادی از روستا‌های میمه از حوادثی بود که در ۲۴ ساعت گذشته در پی بارش باران در استان رخ داده است.
شیشه فروش ادامه داد: هم اکنون همه راه‌های استان باز است و فقط گردنه زنجیرگاه جاده چوپانان در جاده نایین به علت شدت بارش توسط پلیس راه مسدود اعلام شده که مسیر چوپانان، اردکان و نایین به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی اصفهان، بارش‌های همرفتی همراه با صاعقه و تگرگ در مناطق مختلف استان تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
بارش‌های فروردین امسال به بیش از ۶ هزار هکتار مزارع اصفهان خسارت وارد کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری