Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و‌ امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان با دور پیامی مشترک اعلام کرد: پایگاه مردمی انقلاب اسلامی با همه‌پرسی دوازدهم فروردین تثبیت و سپس در مقاطع مختلف اعم از انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها روز به روز تقویت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در متن پیام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه زاهدان و احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: یوم الله دوازده فروردین، تجلی اراده و قدرت خداوند متعال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که مردم ایران، بساط طاغوت و عصیان و تاریکی را برچیدند و با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

ملت ایران با اعتصام به حبل الله و بی اعتنایی به وحدت شکنان و دوشادوش یکدیگر، نظام ٢۵٠٠ ساله شاهنشاهی را به دست خود به زیر کشیدند. چه بسا اگر این همدلی و وحدت میان گروه ها، اقوام و مذاهب حول محور انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، امروز انقلاب اسلامی در این جایگاه قرار نداشت. 

پایگاه مردمی انقلاب اسلامی با همه‌پرسی دوازدهم فروردین تثبیت و سپس در مقاطع مختلف اعم از انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها روز به روز تقویت شد.  امید است که ملت غیور ایران در این مقطع سرنوشت‌ساز نیز با استعانت به خداوند متعال و صبر و مجاهدت، رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبنی بر «جهش تولید» به مرحله تحقق نزدیک نمایند.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله دوازدهم فروردین و تاکید بر خدمت مجاهدانه مسئولان و حمایت و همکاری مردم عزیز ایران بالاخص استان سیستان و بلوچستان، سالی پر از خیر و برکت و سربلندی را برای ملت قهرمان و نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان همه پرسی نماینده ولی فقیه دوازدهم فروردین انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه، عصر امروز - پنج شنبه- با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

این خبر تکمیل می شود.

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • طاغوت‌ها می‌خواهند رابطه انسان را با خداوند از بین ببرند
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • دو تفسیر از خلیفه‌اللهی انسان/ تفاوت رأفت و رحمت خداوند
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود
  • رمضان را دریاب
  • کوشکی: شاهد وسیع‌ترین موج روزه خواری علنی در تاریخ جمهوری اسلامی هستیم/ آقایان رئیسی و اژه ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام زمان (عج) پاسخی برای شیوع گسترده روزه خواری در جمهوری اسلامی ایران دارید؟