Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دکتر علیرضا زالی افزود: حرکت سایپا در راه‌اندازی این خط تولید در کنار تولید ماسک که از چند هفته گذشته در این خودروساز بزرگ آغاز شده، یک رکورد افتخارآمیز صنعتی در شرایط بحران محسوب می‌شود و لازم است من مراتب امتنان و تقدیر خود را از مهندس سلیمانی و مدیران و کارکنان سلحشور سایپا برای این حرکت مسئولانه اعلام کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در شرایطی که کشور نیازمند عزم و مشارکت همگانی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است، سایپا به‌عنوان یک پیشگام در این عرصه، اقدام به تولید نیازهای کشور می‌کند.

وی گفت: خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده در سایپا با رعایت تمام استانداردهای لازم و در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی شده است.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: محصولات سایپا هم در عرصه ضدعفونی سطوح و هم ضدعفونی برای بهداشت فردی اشخاص، با کیفیت بسیار بالا و رعایت تمام الزامات بهداشتی، تولید و بسته‌بندی می‌شوند.

وی گفت: مهمترین وجه این اقدام وجه فرهنگی آن است که مدیران ارشد سایپا در ایفای یک نقش مسئولانه اجتماعی و با درک و شناسایی نیاز اجتناب‌ناپذیر و قطعی کشور به این اقلام در حوزه خدمات‌رسانی عمومی، ظرفیت و توان خود را به این کار مهم اختصاص داده اند.

مهندس سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این بازدید گفت: سایپا در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با استفاده از توان داخلی خود برای کمک به هموطنان عزیز در این شرایط سخت، پس از اقدام به تولید و توزیع رایگان روزانه ۲۵ هزار ماسک‌ بهداشتی، خط تولید محلول ضدعفونی‌کننده استاندارد را راه‌اندازی کرده تا به صورت رایگان در اختیار شبکه سلامت کشور و مردم عزیز ایران قرار دهد.

وی افزود: امکانات و پتانسیل موجود در گروه سایپا را در اختیار شبکه بهداشت و سلامت کشور قرار داده‌ایم تا در کنار هم با بیماری کرونا مقابله کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: شرکت طیف سایپا باتوجه به برخورداری از آزمایشگاه‌های مرجع استاندارد و نیروی انسانی متخصص توانسته محصولاتی باکیفیت در زمینه ضدعفونی سطوح و دست با بهره‌مندی از استانداردهای لازم تولید کند.

گفتنی است دو خط تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست سایپا؛ ظرفیت تولید روزانه ۶۰ تن مواد ضد‌عفونی را دارند و قرار است محصولات این خطوط به‌صورت رایگان در اختیار شبکه بهداشت و سلامت کشور قرار گیرد

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استاندارد ایران سایپا علیرضا زالی ماسک ضدعفونی کننده راه اندازی خط تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، غلامحسین دباغ، مدیرکل راه‌آهن استان قم در حاشیه راه‌اندازی چهارمین رام قطار مسافربری قم به مشهد، با اشاره به ظرفیت قطار رویال افزود: این قطار ۴ تخته و ۵ ستاره بوده که ظرفیت آن ۳۲۰ نفر است.

وی عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت ۱۵:۴۵ و از مشهد ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

دباغ با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، افزود: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطار‌های مسافربری به خصوص در بین شهر‌های زیارتی دارد.

راه‌آهن قم بیش‌از ۵۰۹ کیلومتر خط اصلی، ۳۰ کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و ۵۰ کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از ۱۵ ایستگاه است.

 

دیگر خبرها

  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • رکورد تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته می‌شود
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس