Web Analytics Made Easy - Statcounter

معصومه کاظمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: من و همکاران مرکز شماره ۳ بیرجند از درون خانه با اعضای خوب کانون و از طریق گروه‌هایی که با اعضا داریم ارتباط‌مان را قطع نکردیم.

وی اظهار داشت: اعضای کودک برای ما تصاویری که از کاردستی‌ها و نقاشی‌هایشان گرفته‌اند می‌فرستند.

 مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی بیان کرد: این کودکان در کنار خانواده به فعالیت‌های فرهنگی هنری به صورت مجازی ادامه می‌دهند و نوجوانان نیز با ساخت انیمیشن و قصه‌گویی و داستان نویسی با مربیان خود ارتباط دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ارسال کلیپ فعالیت مربیان از منزل و بارگذاری آن در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گفت: این فیلم‌ها و فعالیت‌ها شامل قصه گویی، شعر خوانی، معرفی کتاب، کاردستی و اوریگامی بوده است. 

کاظمی ادامه داد: پیام من به بچه‌های عزیز این است که با ساخت کاردستی و بازی‌هایی که می‌توانند در خانه و همراه با والدین‌شان انجام بدهند این روزهای سخت رو با شادی و نشاط بگذرانند تا با کمک آنها و امید و توکل به خدا بتوانیم بر کرونا پیروز شویم.

 تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی در روز دوشنبه یازدهم فروردین با شناسایی سه مورد مثبت جدید، به ۲۸۵ بیمار رسید و ۲۷ نفر نیز تاکنون بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۲ هزار و ۷۵۷ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش تماس‌ها و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی اجرا شد.

پیش از اعمال محدودیت‌های تردد در سطح کشور، بنا به تدبیر استاندار و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی ۹ گلوگاه کنترل مراقبتی و بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان تعیین شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی ویروس کرونا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی خراسان جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • اقتباس بهترین راه ارتباط کودکان با سینما