Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: دولت باید با معافیت ها و ارائه تسهیلات و شرایطی که به کسب و کارهای که در بحران کرونا آسیب دیده اند کمک کند تا این بخش ها بتوانند سرپا بایستند.

«محمد حسینی» در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به آسیبی که بیماری کرونا به برخی مشاغل و کسب و‌کارها زده است گفت: دغدغه اصلی  دولت در شرایط فعلی باید بحث حفظ سلامت مردم باشد ،بیماری کرونا لطمه زیادی را متوجه کشور ما در بخش های مختلف کرده است و اولین گامی که دولت باید بردارد این است که در حوزه رفع مشکلاتی که بیماری کرونا در حوزه اقتصادی زده است گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه ،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت باید با معافیت ها و ارائه تسهیلات و شرایطی که به کسب و کارهای که آسیب دیده اند کمک کند تا این بخش ها بتوانند سرپا بایستند،تعداد زیادی از کارگران فصلی بیکار شده اند و از لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند ،سرو سامان دادن به زندگی این افراد و مشاغل نیاز به تدبیر دولت دارد.

وی ادامه داد: ضربات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا فقط مختص کشور ما نیست و همه کشورهای جهان را دچار آسیب کرده است،برون رفت از مشکلاتی که کرونا برای اقتصاد ما ایجاد کرده است نیازمند تلاش و تدبیر است ،البته باید اقدامات سریع و به موقع باشد تا تاثیر گذاری خود را داشته باشد.

حسینی تاکید کرد: کسبه و بازاریان ،برخی نیروهای خدماتی و مشاغلی که عمدتا در بازار شب عید رونق داشتند با بحران کرونا متصرزر شدند و حمایت از این اقشار امری ضروری است.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته باید توجه داشت که تحریم ها نیز پیش از این اقتصاد ما را دچار مشکل کرده بود،در حال حاضر ما برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی نیازمند وارادت هستیم ،تا تحریم ها برداشته نشوند و منابع پولی ما در اختیارمان قرار نگیرد امکان وارادت این تجهیزات را نداریم./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا مجلس بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی

محمدعلی ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بارش‌های اخیر به جز مواردی آب گرفتگی مورد جدی در بافت تاریخی رخ نداد چرا که با هماهنگی‌های قبلی و آمادگی ایجاد شده در داخل بافت تاریخی زمینه برای بروز مشکل برای بناهای تاریخی کاهش یافت.

وی با تشکر از اهالی محله‌های قدیمی به دنبال دریافت آموزش‌ها و اقدامات پیشگیرانه برای ورود آسیب به بافت تاریخی یزد، بیشترین آسیب از ناحیه بارندگی اخیر را متوجه زیرساخت‌های استان به ویژه راه‌ها و بخش کشاورزی عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۴۹۰ تیم امدادی در نقاط مختلف استان یزد برای مدیریت بحران‌های احتمالی، اظهار کرد: در حال حاضر ۷ محور مواصلاتی استان شامل محورهای یزد- دربید، یزد- خضرآباد، اردکان – هامانه، بهاباد- بنستان، ده جمال- ببروئیه، مهریز- کنجکوه برای ایمنی جان مردم استان مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران اظهار کرد: بخش کشاورزی استان به ویژه قنوات نیز در این بارش‌ها با خسارت مواجه شده اند که ارزیابی این خسارت‌ها بعد از پایان بارش‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها در حالت آماده باش قرار دارند، اعلام کرد: ۱۰ شهرستان از ۱۲ شهرستان استان درگیر سامانه رگباری بودند و بیشترین بارش‌ها و در نتیجه خسارت‌ها مربوط به شهرستان‌های یزد، تفت، اشکذر، زارچ، میبد، اردکان، مهریز و بهاباد بوده است و ابرکوه و خاتم و مروست کمترین مشکل را داشتند.

کد خبر 6087890

دیگر خبرها

  • تکرار حمایت‌ها و پافشاری دولت رئیسی از بازگشت گشت ارشاد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • وزیر صهیونیست: بایدن به اسرائیل آسیب رساند
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • چرا رئیسی مسئولیت کارهای خود و دولتش را قبول نمی کند؟