Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:33:00 GMT

۵۵۰ هزار خط ADSL در تهران به VDSL تبدیل می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۰۱۵

۵۵۰ هزار خط ADSL در تهران به VDSL تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری با اشاره به دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقای اینترنت خانگی و افزایش ۴ برابری آن گفت : ظرف مدت ۲ ماه آینده، عملیات اجرایی ۵۵۰ هزار پورت ADSL به VDSL در شهر تهران صورت می‌گیرد.

 وی به لزوم افزایش کیفیت خدمات اینترنتی تاکید کرد و افزود: همچنین به دنبال کیفیت حداکثری هستیم تا آنچه مورد نظر تمام مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران است، تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در همین رابطه در حوزه سرمایه گذاری و توسعه شبکه مخابرات کشور گام هایی برداشته شده است و ادامه روند توسعه و نوسازی شبکه های ارتباطی کشور با سرعت بیشتر از مهم ترین برنامه های شرکت مخابرات ایران در سال ۹۹ است.

صدری افزود: افزایش مصرف اینترنت در پی شیوع ویروس کرونا توجه هرچه بیشتر به کیفیت و زیرساختهای مورد نیاز در تمامی ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری در دستور کار است.

کد خبر 4889401 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت مخابرات ایران اینترنت پرسرعت ویروس کرونا اینترنت شرکت دانش بنیان ایالات متحده آمریکا ماهواره گوشی هوشمند گوگل فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی سیلاب گوشی آیفون دانشگاه آزاد اسلامی شرکت هواوی شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پهنای باند و سرعت اینترنت دو عامل تأثیرگذاری هستند که باید هنگام ارزیابی دسترسی به اینترنت و تعیین اینکه آیا زمان ارتقا فرا رسیده است یا خیر در نظر بگیرید.

پهنای باند، حداکثر ظرفیتی است که شبکه می‌تواند داده‌ها را با آن انتقال دهد.

سرعت اینترنت – که معمولاً بر حسب مگابیت در ثانیه نمایش داده می‌شود – سرعت واقعی حرکت داده‌ها را اندازه گیری می‌کند. برنامه‌های اینترنت مشترک ممکن است برای سازمان‌های کوچک‌تر کافی باشد، اما در دنیای امروز که دسترسی به اینترنت قابل اعتماد برای انجام تجارت و حفظ بهره وری ضروری است، مهم است که تنظیمات خود را ارزیابی کنید و مزایای ارتقا پهنای باند خود را در نظر بگیرید.

پهنای باند اشتراکی

به موجب پهنای باند اشتراکی تعدادی از مصرف کنندگان به یک اتصال اینترنت دسترسی دارند که میزان سرعت و هزینه آن اتصال بین مصرف کنندگان تقسیم می‌شود.

سرعت دسترسی به اینترنت به اشتراک گذاشته می‌شود، پهنای باند موجود بین همه کاربران همزمان تقسیم می‌شود؛ درنتیجه در صورتی که تعداد زیادی از مصرف کنندگان به صورت همزمان از اتصال اینترنت خود استفاده کنند، سرعت کم‌تری را تجربه خواهند کرد.

در واقع به افرادی پیشنهاد می‌شود که فقط برای جستجو در اینترنت یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی به اتصال اینترنت نیاز دارند؛ اما به افرادی مانند گیمرها که کیفیت سرعت در فعالیت آنها تأثیر گذار است پیشنهاد نمی‌شود.

حال در صورتی که اینترنت اختصاصی، اتصالی اختصاصی بین شرکت ارائه دهنده اینترنت و محل کاربر است و این به این معنی است که تمام پهنای باندی که خریداری می‌کنید به خودتان تعلق دارد. و درنتیجه سرعت اینترنتی که استفاده می‌کنید پایدار می‌باشد. سرعت آپلود در اینترنت اختصاصی مانند سرعت دانلود دقیقاً برابر با مقداری هست که از شرکت ارائه دهنده اینترنت تحویل می‌گیرید.

رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف ارائه خدمات اینترنتی و ارتباطی و با شعار "ارتباط ارزش‌ها" در سال ۱۳۸۱ تأسیس شد. این مجموعه، به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور FCP در حوزه ارائه پهنای باند اختصاصی، طی ۲۲ سال فعالیت و با حضور سرمایه انسانی متخصص توانسته است در ۳۱ استان کشور، بیش از ۱۰۰۰۰ سازمان دولتی، خصوصی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها، سفارت‌ها و … را از خدمات اینترنتی و ارتباطی خود بهره‌مند سازد. هدف ما در رسپینا این است که نیازهای ارتباطی سازمان‌ها را به گونه‌ای جامع، تخصصی و نوآورانه تأمین نماییم و با پایبندی به ارگانی همچون مشتری مداری، تعهد و ارائه سرویس پایدار، به خلق ارزش برای مشترکین گران مایه دست یابیم.

پهنای باند اختصاصی (اینترنت سازمانی) رسپینا بر روی بستر ارتباطات رادیویی، فیبر نوری و LTE برای مشترکین قابل استفاده است. رسپینا هم اکنون با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت مجهز در سراسر کشور، بیشترین پهنای باند اختصاصی را به مشترکین خود ارائه نموده است.

سبد راهکارهای رسپینا شامل خدمات متنوعی از جمله ارائه پهنای باند اختصاصی (اینترنت سازمانی)، تلفن ثابت سازمانی (نکسفون)، اشتراک فضای دیتاسنتر (کولوکیشن) و اینترنت ویژه برج‌ها و مجتمع‌ها است.

پهنای باند اختصاصی، خدمتی است که امکان دسترسی شرکتها و سازمانها را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تأخیر کم و کیفیت مطلوب برطرف می‌سازد. این سرویس کاملاً اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه روز تضمین می‌شود؛ به طوری که حتی در پیک مصرف، کیفیت و سرعت سرویس مشترک تغییر نخواهد کرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6087335

دیگر خبرها

  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  •  استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • استفاده از فناوری هسته‌ای برای افزایش کیفیت محصولات نفتی
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • کیفیت و پایداری درآمدهای مالیاتی و حفظ رضایت مردم، اولویت نظام مالیاتی است