Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: از ۳۲۰ مکانی که در اختیار این ستادها قرار گرفته است حدود ۱۲۰ مکان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته که حدود ۷۰ مکان شامل خوابگاه ها و اماکن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسکان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی‌فر گفت: در بعضی از استان ها هم با توجه به اینکه شاهد جاری شدن سیل بودیم تعدادی از سالن ها در اختیار امور مبارزه با سیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ۳۲۰ مکانی که در اختیار این ستادها قرار گرفته است حدود ۱۲۰ مکان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته که حدود ۷۰ مکان شامل خوابگاه ها و اماکن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسکان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده اند که امیدواریم بتوانیم سریعتر شرایط را به حالت عادی برگردانیم. 

وی افزود: تا زمانی که لازم باشد این مکان ها در اختیار ستادهای مربوطه خواهند بود. تمامی امکانات ما در بخش ورزش و همچنین سازمان مردم نهاد در این استان ها برای مقابله با کرونا فعال هستند. تعدادی در تولید ماسک، تعدادی در جمع آوری کمک های مردمی و تعدادی هم لوازم مختلف مورد نیاز مردم را توزیع می کنند.

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: حجم عملیات سازمان های مردم نهاد روز به روز بیشتر خواهد شد و امیدواریم در کنار مردم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم و شاهد کاهش آسیب های آن باشیم.

دکتر سلطانی فر در ادامه تاکید کرد: ما و خانواده و همکاران و مدیران ورزش همه در کمپین "در خانه بمانیم و ورزش کنیم" حضور داریم و موارد را رعایت میکنیم. خوشبختانه جامعه ورزش خیلی خوب وارد صحنه شده و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در این کمپین حضور پیدا کردند و با تهیه و پخش کلیپ های مختلف به مبارزه با این ویروس کمک کردند. برای ادامه امر مقابله با کرونا هم کماکان جامعه ورزش و بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد در کنار مردم خواهند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان

مهدی آذرمکان، قائم‌مقام معاونت صدا، بعد از انتقال مسعود اسکویی به بخش عمومی بیمارستان، به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد.

به گزارش ایسنا، وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو، در گفتگو با پزشکان معالج استاد اسکویی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

گفتنی است، بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • بالاترین خدمت به مردم ، کمک به خانه دارشدن خانواده ها
  • مکان احداث دومین پارک بانوان اراک مشخص می‌شود
  • آشنایی با تپه سیلک، هویت تاریخی شهر کاشان
  • کودکان مسلمان بریتانیایی 132 هزار دلار برای کمک به خانواده‌های فلسطینی و یمنی جمع‌آوری کردند
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • معرفی کمپین سفر خوشبو از برند آمبرلا
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • آبله یک تهید برای جهان؟
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان