Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، مرتضی براری در توئیتر نوشت: با توجه به پیش بینی احتمال رخداد سیل در هفته جاری، سازمان فضایی ایران با همکاری شرکت‌های خصوصی ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای، نسبت به ارسال تجهیزات به استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان برای برقراری ارتباطات ماهواره‌ای به عنوان پشتیبان ارتباطات زمینی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اوایل هفته جاری نیز گفته بود که با توجه به بارندگی‌های فراگیر پیش رو، بر اساس پردازش‌های صورت گرفته امکان وقوع سیلاب ناگهانی، رودخانه‌ای و آب گرفتگی معابر برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، کرمان، گلستان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، کردستان و سیستان و بلوچستان است

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سیل سیل زدگان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یونس بهاروند ایران نیا در این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش های رضا عزتی گفت : آقای عزتی از دوستان من بود و دوستان او هم از دوستان من هستند و باید با اتحاد و همدلی برای ارتقا جایگاه آموزش و پرورش تلاش کنیم .
یونس بهاروند ایران نیا با بیان اینکه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها فرصتی برای خدمت بوده و این موضوع بر من تکلیف شده است افزود : تا زمانی که در این مسئولیت هستم با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش اموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد .

وی با تقدیر از اعتماد وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : حضور دکتر صحرایی به عنوان یک نیرویی جهادی و انقلابی که اهتمام ویژه به بر قراری عدالت آموزشی در کشور دارد را فرصتی مغتنم برای استان بر شمرد ، که باید زمینه را برای کمک وی به لرستان کمتر برخوردار فراهم کنیم .
بهاروند ایران نیا افزود : در دوسال گذشته در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده است که در مقایسه با ۸ سال دولت گذشته که فقط ۲۰۳ مدرسه بود در خور تحسین است
سکان دار جدید آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات درلرستان هزینه شده است گفت : خوشبختانه با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس اعم از تجهیزات آزمایشگاهی ، ورزشی ، کارگاهی و ... در نظر گرفته شده است .

سکان دار جدید آموزش و پرورش لرستان دانش آموزان را امانت مردم در مدارس عنوان کرد و اظهار داشت : باید همه با هم تلاش کنیم تا کارهای مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست زدگی دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم .

وی خط قرمز خود را حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و کشور دانست و افزود : در کشوری که در مقابل تمام استکبار جهانی می ایستد باید به خود ببالیم که جا دارد از همه نیروهای نظامی و امنیتی ، بویژه سپاه پاسداران بخاطر عملیات تنبیهی وعده صادق قدردانی کنیم .

یونس بهاروند ایران نیا درآستانه هفته معلم افزود : همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قابل احترام هستند چون از فیلترهای مهمی برای خدمت به کشور عبور کرده اند و دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از هر حاشیه ای تنها به دنبال اعتلای نظام تعلیم و تربیت و تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است .

نماینده شورای معاونین آموزش و پرورش استان هم در این جلسه با تبریک به آقای بهاروند و قدردانی از آقای عزتی گفت : آنچه مهم است شاخص های و ارزش های نظام مقدس اسلامی است که با اتحاد، برادری و همدلی تقویت شود تا امورات در دستگاه تعلیم و تربیت پیش رود .

پرویز عبدی معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در ادامه خاطر نشان کرد : ایران قوی باید مدرسه قوی داشته باشد و لازمه مدرسه قوی تلاش جهادی کارکنان و فرهنگیان است که کار در دستگاه تعلیم و تربیت هم عبادت است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897934

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور؛ وضعیت قرمز در کرمان و یزد
  • هوشمندسازی، ارتباطات و ماهواره؛ اولویت‌های ستاد اتصال‌پذیری
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان