Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:03:43 GMT

۱۳فروردین با خروج از خانه سلامتی جامعه را به در نکنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۱۱۱

۱۳فروردین با خروج از خانه سلامتی جامعه را به در نکنیم

سید جلال سید محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: روز سیزده به در هیچ طبیعت‌گردی در صومعه سرا نخواهیم داشت و همه این محدودیت ها و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای حفظ سلامتی شهروندان است و نباید عده ای  با بی توجهی به محدودیت های اعلامی سلامت کل جامعه را به مخاطره بیاندازد.
وی از مسدود بودن ورودی های شهرستان خبر داد و افزود: صومعه سرا، گوراب زرمیخ و تولمشهر و ۲۰ روستای هدف گردشگری شهرستان در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و برای مقابله با شیوع ویروس کرونا مسدود است و ایجاد این محدودیتها از امروز ۱۲ لغایت ۱۵ فروردین در مناطق روستایی و هدف گردشگری ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بابیان اینکه از مردم می خواهم که در این ایام از خانه خود خارج نشوند خاطرنشان کرد: تمامی روستاهای کوهپایه ای در بخش گوراب زرمیخ و جنگلی بخش مرکزی و تالابی بخش تولمات و حاشیه پارک ها و رودخانه های این شهرستان توسط نیروی انتظامی وسپاه با همکاری دهیاران مسدود بوده و از ورود ماشین و مسافر به روستاها جلوگیری و با خاطیان برخورد خواهد شد.
فرماندار صومعه سرا از مردم خواست محدودیتهای اعلام شده را بصورت جدی رعایت کرده و مسافران بخصوص غیر بومیان از حضور در این شهرستان  خودداری کنند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها صومعه سرا گیلان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صومعه سرا گیلان بهداشت و سلامت صومعه سرا گیلان بهداشت و سلامت صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت روان آب حاصل از بارندگی اخیر در راور

عباسی فرماندار راور در حاشیه بازدید از پروژه‌های منابع طبیعی در این شهرستان گفت: بخش قابل توجهی از روان آب حاصل از بارندگی اخیر با پروژه‌های آبخیزداری و بیابان زدایی مدیریت و ضمن تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی از وجود سیلاب جلوگیری شد.

همچنین هادی صادقی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان راور در این بازدید با اشاره به اثر بخشی پروژه احداث گوراب منطقه غرب و جنوب غرب شهر راور، گفت: طی سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ تعداد هفت هزارو ۲۰۰ گوراب در سطحی معادل سه هزارو ۶۰۰ هکتار در اراضی ملی و مرتعی احداث که این گوراب‌ها در بارندگی اخیر میزان ۱۸۰ هزار متر مکعب آب حاصل از رواناب‌های ایجاد شده را به سمت سفره‌های آب زیر زمینی هدایت و از ایجاد و حرکت سیل به سمت شهر راور جلوگیری به عمل آوردند.

صادقی افزود: از اهداف اجرای پروژه‌های بیومکانیک مانند احداث تشتک و هلالی آبگیر همراه با بذرکاری می‌توان به تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی، تقویت پوشش گیاهی، جلوگیری از فرسایش آب و خاک و حفظ زیر ساخت‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • مدیریت روان آب حاصل از بارندگی اخیر در راور
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • سلامتی و خوشبختی خانواده‌ها در دست اعضای یک جامعه است
  • لایروبی انهار کشاورزی صومعه سرا