Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بیکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سامانه بارشی که از روز گذشته فعالیت خود را در استان آغاز کرده بود سبب بارش برف در ارتفاعات گلستان شد.

وی افزود: در محورهای درازنو و توسکستان برف به زمین نشسته و راهداران از ساعت پنج صبح مشغول برفروبی و شن پاشی هستند.

بیکی با بیان این که بارش خفیف برف هم اکنون هم ادامه دارد، گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت ضرورت حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین بیان کرد: در دو شهرستان مراوه تپه و کلاله هم شاهد بارش باران شدید بودیم که سبب طغیان رودخانه ها و به راه افتادن سیلاب شد.

طبق گفته بیکی سیلاب به پل و راه های روستایی خسارت زد و در برخی نقاط سبب رانش وریزش جاده شد.

وی گفت که جاده های استان به دلیل بارندگی لغزنده است لذا رانندگان با احتیاط و رعایت کامل قوانین و فاصله طولی مناسب حرکت کنند.

کد خبر 4889545

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بارش برف ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و لغزندگی جاده‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه گلستان گفت: بارش باران در استان، جاده‌ها را لغزنده کرده است و رانندگان باید با احتیاط در جاده‌ها رفت و آمد کنند.

محمود شهرکی از رانندگان خواست به هشدار‌های پلیس توجه کنند.

وی افزود: رانندگان باید قوانین رانندگی را بیشتر از قبل رعایت کنند و قبل از وضع راه‌ها مطلع شوند.

سرهنگ شهرکی از رانندگان خواست؛ با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها در مواقع بارندگی، از سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ارتفاعات برفچال مینودشت در استان گلستان
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران