Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، مرتضی براری در توئیتر نوشت: با توجه به پیش بینی احتمال رخداد سیل در هفته جاری، سازمان فضایی ایران با همکاری شرکت‌های خصوصی ارائه دهنده خدمات ماهواره‌ای، نسبت به ارسال تجهیزات به استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان برای برقراری ارتباطات ماهواره‌ای به عنوان پشتیبان ارتباطات زمینی اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اوایل هفته جاری نیز گفته بود که با توجه به بارندگی‌های فراگیر پیش رو، بر اساس پردازش‌های صورت گرفته امکان وقوع سیلاب ناگهانی، رودخانه‌ای و آب گرفتگی معابر برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، کرمان، گلستان، هرمزگان، بوشهر، کرمان، کردستان و سیستان و بلوچستان است

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سیل سیل زدگان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است

وزیر ارتباطات گفت: در دولت سیزدهم، ۱۲ پرتاب ماهواره به اندازه ۳ دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای‌ اداری شهرستان میامی و در جمع مدیران و فعالان حوزه‌های مختلف کسب و کارها با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم، گفت:  در این دولت با اقدامات انجام شده وضعیت رشد اقتصادی از زیر یک درصد  به بالای 5درصد رسیده است. 

وی با اشاره به فعالیت شبانه روز دولت افزود: کاهش نرخ بیکاری و بهبود شاخص های اقتصادی نتیجه این فعالیت ها است که اثر آن با کمی زمان برای مردم نیز مشخص می شود. 

وزیر ارتباطات به دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: پروژه فیبرنوری منازل و کسب وکارهای یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات است که در 450 شهر آغاز و در شهرهای زیادی

به پایان رسیده است و بیش از 7 میلیون خانوار تحت پوشش قرار گرفته اند که تا پایان سال این میزان به دو برابر افزایش پیدا می کند.

زارع پور به فعالیت پیام رسان های داخلی نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 40 میلیون نفر از پیام‌رسان های داخلی استفاده می کنند و کسی نمی تواند بگوید که پیام رسان داخلی نداریم یا کسی در این پیام رسان ها نیست.

وی افزود: در آینده جوامع را پلتفرم ها مدیریت می کنند و اگر پلتفرم داخلی نداشته باشیم مستعمره دیجیتال صاحبان پلتفرم های خارجی می شویم.

وزیر ارتباطات به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز اشاره کرد و از ارائه 70 درصد خدمات دولت در این بستر خبر داد و گفت: هم اکنون 12 درصد این خدمات به صورت هوشمند ارائه می شود.

زارع پور به فعالیت های صنعت فضایی دولت سیزدهم نیز اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم، 12 پرتاب ماهواره به اندازه 3 دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود.

وی در مورد پروژه های فیبرنوری و ارتباطات روستایی در شهرستان میامی توضیح داد: پروژه فیبرنوری از امروز آغاز شد و تا روز جهانی ارتباطات به پایان می رسد و 5 روستای باقیمانده این شهرستان نیز ارتقا یافته و به اینترنت پرسرعت تجهیز می شوند.

وزیر ارتباطات در پایان این جلسه از مدیران شهرستان خواست در باقی مانده عمرکاری  دولت سیزدهم  با کار جهادی و شبانه روزی در مردم ایجاد امید و اعتماد کنند.

همچنین در این جلسه نمایندگان بخش های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و ارتباطات مسائل و مشکلات خود را مطرح و پیشنهاداتی را نیز برای بهبود فضای کسب و کار در این شهرستان ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، در ابتدا جلسه وزیر ارتباطات از پدران شهیدان عباسی و نوروزی تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • به دنبال منظومه سازی ماهواره‌ای در مدار هستیم
  • زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • واکنش وزیر ارتباطات به تولید گوشی نوکیا در ایران/ زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • چرا باید به مدار‌های مختلف فضا ماهواره ارسال کنیم؟
  • اجتناب از سفر به استان‌های جنوب شرقی با توجه به هشدار هواشناسی