Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال میرزایی در یادداشتی با اشاره به انتقاد محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از عملکرد دولت در مقابله با کرونا، بیان کرد: آقای قالیباف در یادداشت خودشان به بهانه ویروس کرونا به دولت آقای روحانی تاخته و عملکرد آن را زیر سوال برده است و مدعی شده در این مدت تلاش ایشان بر این بوده تا با استفاده از ظرفیت های جهادی مردمی برای مدیریت بحران کرونا اقدامات موثر و میدانی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترام به دکتر قالیباف که منتخب اول مردم تهران برای حضور در مجلس یازدهم هستند؛ این انتظار از ایشان می رود برای مردم تهران و سایر مخاطبانی که در کشور نگران شیوع کرونا هستند، توضیح داده که منظورشان از این مدت و نوع تلاشی که به عمل آورده اند چیست.

همچنین ظرفیت جهادی مردمی که ایشان برای مدیریت بحران کرونا در این مدت به کار گرفته است و از قضا این اقدامات به زعم ایشان موفق بوده اند، کدام اند تا دولت روحانی و به خصوص وزارت بهداشت از آن الگو برداری کنند.

آقای دکتر قالیباف در ادامه یادداشت خود دولت را به ندیدن واقعیات های موجود و کتمان واقعیت و در نظر نگرفتن هشدارهای کارشناسی متهم کرده و با زیرسوال بردن شیوه روی کار آمدن آقای روحانی فرصت را غنیمت شمرده و مدیریت دولت را در این سال ها ناکارآمد معرفی کرده اند.

ایشان برای اثبات این ناکارآمدی جلسات هفته ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت های مردمی و عملیاتی در کشور را مورد اشاره قرار داده اند. قضاوت در این خصوص که مشکل آقای قالیباف با آقای روحانی یا دولت آقای روحانی است به مخاطبان واگذار کنیم بهتر است اما برای اینکه مجلس آینده تحت تاثیر آقای قالیباف به بیراهه کشیده نشود و به اسم واقع گرایی و نظرات کارشناسی به سمت تقابل های زیان بار با دولت پیش نرود؛ از سازمان برنامه و بودجه به خصوص دکتر پورمحمدی که از قضا در دولت های مختلف کار کرده و دیدگاه ایشان مبتنی بر داده ها و محاسبات کارشناسی است، انتظار داریم واقعیت های مالی کشور را به آقای قالیباف منتقل کنند.

وی در ادامه با اشاره به امکانات قالیباف در دوره مدیریتی خود در شهرداری تاکید کرد: بیان واقعیت ها و نظرات کارشناسی به منتخب اول تهران که ممکن است ریاست مجلس آینده را بر عهده بگیرد، قبل از آغاز کار مجلس یازدهم لازم و ضروری است. اکنون زمان رقابت نیست و هنوز تا ۱۴۰۰ فرصت باقی است. امروز زمان دیدن واقعیت ها و توجه به نظرات کارشناسان توام با احساس مسئولیت است. لطفا اجازه دهید توجه دولت کاملا به مدیریت آثار زیان بار ویروس کرونا و آثار تحریم های آمریکا باشد.

۲۷۲۱۴

کد خبر 1371026

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف فراکسیون امید در مجلس دهم آقای قالیباف آقای روحانی واقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • هشدار ارزی قالیباف به دولت
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • همسر تیاگو سیلوا و واکنش کنایه‌آمیز پس از تحقیر چلسی به دست آرسنال! / عکس
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است