Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری در کاخ سفید اعلام کرد که دستورالعمل‌های فدرال مربوط به فاصله گذاری اجتماعی احتمالاً سفت و سخت‌تر خواهد شد و محدودیت‌های سفر به چین و اروپا به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از تمامی مردم کشورش خواست تا با پیروی از دستورالعمل‌های اعلام شده تا آوریل سال جاری میلادی به مبارزه با پاندمی ویروس کرونا کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون آمریکایی تست کرونا دادند که این یک اتفاق مهم محسوب می‌شود.

ترامپ روز یکشنبه اعلام کرده بود که این دستورالعمل‌ها از جمله ترغیب شهروندان به عدم تجمع در گروه‌های بیش از ۱۰ نفر و اجتناب از صرف غذا در رستوران‌ها تا پایان ماه آتی میلادی ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور آمریکا در جریان این کنفرانس خبری گفت: این دستورالعمل‌ها احتمالا کمی سفت و سخت‌تر خواهد شد و من از همگان می‌خواهم تا این دستورالعمل‌ها را دنبال کنند. همه ما در پیروزی در این جنگ نقشی ایفا می‌کنیم. هر شهروند، خانواده و کسب و کار می‌تواند کار را در مهار بحران ویروس کرونا دشوار سازد. این وظیفه وطن پرستانه مشترک ما محسوب می‌شود. ۳۰ روز آینده یک دوران پر چالش و بسیار حیاتی است.

ترامپ همچین تاکید کرد که دولتش پیشنهاد مطرح شده از سوی اسکات گاتلیب، کمیسیونر سابق مواد غذایی و دارو را بررسی خواهد کرد.

گاتلیب پیشنهاد داده که به منظور مهار شیوع ویروس کرونا تمامی آمریکایی‌ها به هنگام خروج از منزل ماسک به صورت بزنند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آمریکا دریافت تجهیزات حفاظت فردی از کشورهای خارجی را آغاز کرده است.

ترامپ گفت: روسیه و چین تجهیزات متعددی از جمله تجهیزات پزشکی را برای کمک به آمریکا در مبارزه با پاندمی ویروس کرونا ارسال کرده‌اند. چین بسته‌هایی را برای ما ارسال کرده که فوق العاده است. روسیه نیز کمک بسیار بزرگی به ما کرده که آن نیز اقدامی بسیار خوب و فوق العاده محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: ما این بسته‌ها را از سراسر جهان دریافت می‌کنیم و کمک‌هایی را که بتوانیم به کشورهای دیگر ارسال می‌کنیم. من به تازگی با جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا صحبت کردم و آمریکا در حال ارسال تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به ایتالیاست؛ تجهیزاتی که خود آمریکا به آنها نیاز ندارد. این بسته‌ها شامل تجهیزات جراحی،‌ پزشکی و بیمارستانی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس دونالد ترامپ دستورالعمل ها ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع شورش در آمریکا درصورت بازداشت ترامپ
  • کووید باعث تحریک آسم در کودکان نمی شود
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پولتیکو: اوکراین احتمالاً بدلیل مشکلات روحی امسال شکست می‌خورد