Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز و معاونانش، نیمی از حقوق یک ماه خود را برای کمک به تامین تجهیزات حفاظت از سلامت کادر درمانی مبارزه با کرونا اختصاص دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در جلسه هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان البرز  با تاکید بر ضرورت همراهی مردم برای توقف شیوع کرونا، افزود: زنجیره این بیماری تنها با همراهی مردم و ماندن در خانه قطع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از همراهی مردم البرز بویژه همکاری داوطلبانه اصناف، ادامه داد: تاکنون سازمان های مردم نهاد و گروه های مختلف اجتماعی با راه اندازی پویش های مردمی تاثیر بسزایی در کاهش سیر شیوع کرونا در البرز داشته اند.

شهبازی گفت: کادر درمان استان در خط مقدم مقابله با کرونا حضور دارند و ایجاد بسترهای حفاظت از سلامت آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: اکنون باید دست در دست هم دهیم و علاوه بر تامین تجهیزات پزشکی جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا، به تهیه لباس و تجهیزات ایمنی برای کادر درمان استان نیز همراه دولت باشیم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی همیشگی خیرین سلامت، اضافه کرد: از تمامی خیرین و عموم مردم تقاضا می شود که این بار نیز با همراهی و هم افزایی، اقدام خیر دیگری را رقم زده و در راستای ریشه کن شدن بیماری کرونا و حفاظت از سلامت کادر پزشکی، یاری گر باشند و در همین راستا بنده و معاونان استانداری البرز نیمی از حقوق یک ماه خود را برای تامین تجهیزات برای کادر درمان اختصاص می‌دهیم.

انتهای پیام/ب/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز سلامت درمان حقوق استاندار البرز کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، زارع، مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: تنها در سال گذشته  ۳۰ میلیارد تومان به عنوان هزینه درمان در بخش های مختلف به بیماران خاص وصعب العلاج پرداخت شد.

او  افزود: شرط حمایت صندو.ق  از بیماران خاص دارا بودن یکی از بیمه های پایه در حوزه سلامت یا تامین اجتماعی یا  نیروهای مسلح است.

به گفته وی بیماران خاصی که تاکنون موفق زیر پوشش این صندوق قرار نگرفته اند و می توانند با مراجعه به سامانه بیمه سلامت و ثبت کدملی و شماره همراه تحت پوشش قرار گیرند.

صندوق حمایت از بیماران خاص بیش از ۱۰۰ گروه از بیماری های خاص را در زمینه دارو ویزیت توانبخشی وپارا کلینیک تحت پوشش قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • عملیات وعده صادق نشان داد ما می توانیم از هر نوع پدافندی عبور کنیم
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد