Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جرزالم پست، بنا به اعلام مقامات رژیم صهیونیستی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی به ۴ هزار و ۸۳۱ تن رسید.

از این تعداد حال ۸۳ نفر وخیم گزارش شده است. تاکنون ۱۷ مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ از سوی مقامات رژیم صهیونیستی تائید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کل مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی تنها ۱۶۳ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

کابینه رژیم صهیونیستی روز گذشته در جلسه‌ای به ریاست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم محدودیت‌های ویژه مبارزه با شیوع ویروس کرونا را تشدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، کمیته تحقیقات مستقل سازمان ملل متحد درباره بی‌طرفی آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی آنروا نتایج این تحقیقات را منتشر کرد.

این کمیته تاکید کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون دلیلی را برای اثبات ادعای خود در خصوص ارتباط کارکنان آژانس آنروا با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس یا جنبش جهاد اسلامی فلسطین ارایه نداده است.

بر اساس این گزارش آژانس آنروا به صورت منظم نام کارکنان خود را برای بررسی به مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، اما این مقامات هیچ‌گاه هیچ‌گونه نگرانی را نسبت به این افراد ابراز نکرده‌اند.

این کمیته بیان کرد که رژیم صهیونیستی به نامه‌های آژانس آنروا در ماه‌های مارس و آوریل مبنی بر درخواست ارایه نام‌های ادعایی و دلایل از سوی این رژیم پاسخ نداده است.

همچنین بر اساس این نتایج، آژانس آنروا از برخی سازوکارها برای تضمین پایبندی این آژانس به اصول بشردوستانه و بی‌طرفانه برخوردار است.

کد خبر 6085742

دیگر خبرها

  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • جنگ را در جبهه شمالی باخته‌ایم
  • وال‌استریت‌ژورنال: دولت بایدن ملتمسانه به‌دنبال منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل بود
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی قدرت نیروی مسلح رابه نمایش گذاشت