Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس‌های امنیت داخلی جنبش حماس در نوار غزه اعلام کردند که تعدادی از مزدوران رژیم صهیونیستی را دستگیر کرده‌اند. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری الخلیج‌الجدید سرویس‌های امنیت داخلی جنبش حماس در نوار غزه٬ از بازداشت تعدادی از جاسوسان رژیم صهیونیستی که بر فعالیت‌های مربوط به راهپیمایی‌های بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه نظارت داشتند خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس‌های امنیت داخلی حماس شب گذشته جزئیات مربوط به یکی از این جاسوسان را که 60 سال داشته و از سال 1994 با اطلاعات اسرائیل در ارتباط است، منتشر کردند.

فلسطین| تلاش عامدانه صهیونیست‌ها برای شیوع کرونا در میان اسیران فلسطینیتظاهرات مجازی؛ ابتکار فلسطینیان برای گرامیداشت «روز زمین» در سایه کروناچهل‌وچهارمین سالگرد «روز زمین»/ تأکید جهاد اسلامی بر ادامه مبارزه تا آزادی کامل فلسطین

این مزدور رژیم اشغالگر اعتراف کرد که از سال 1994 با افسری موسوم به «ابو داود»٬ در سال 2009 با دو افسری که ادعا می کردند نامش جلال و جهاد است و در سال 2016 با افسری موسوم به شفیق و در سال 2017 نیز از طریق افسرانی به نام‌های زاهر و ریاض٬ برای اطلاعات رژیم صهیونیستی جاسوسی می‌کرده است.

وی در ادامه اعترافاتش اظهار داشت که او مامور ارائه اطلاعاتی از تعدادی از شخصیت‌های مقاومت فلسطین و نیز نیروهای سرویس امنیت داخلی آن و نیروهای امنیتی فلسطین و نیز اخبار مربوط به راهپیمایی‌های بازگشت به صهیونیست‌ها بوده است.

سرویس‌های امنیت داخلی حماس در نوار غزه٬ تعداد جاسوسان دستگیر شده را افشا نکردند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل اسماعیل هنیه حماس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسماعیل هنیه حماس اسرائیل اسماعیل هنیه حماس سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند

سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد دفتر جنبش حماس تا زمانی که حضورش برای تلاش‌های میانجیگری کشورهای حوزه خلیج فارس میان فلسطین و رژیم صهیونیستی «مفید و مثبت» باشد، در دوحه می‌ماند.

به گزارش ایسنا، «ماجد الانصاری» سخنگوی وزارت خارجه قطر در پاسخ به گزارش‌هایی درباره احتمال انتقال دفتر حماس به کشوری دیگر، تاکید کرد: «تا زمانی که حضور آن‌ها (رهبران حماس) در اینجا در دوحه برای تلاش‌های میانجی‌گری مفید و مثبت باشد، آن‌ها در اینجا خواهند ماند».

قطر از سال ۲۰۱۲ میزبان دفتر سیاسی حماس است و مدت‌هاست نقش میانجی بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی را ایفا می‌کند.

روزنامه رای الیوم نوشت الانصاری امروز سه شنبه در نشست خبری هفتگی گفت: «دفتر حماس با هماهنگی آمریکا و طرف‌های دیگر ایجاد شد تا یک کانال ارتباطی برای به ثمر رساندن میانجیگری‌های قطر بین رژیم صهیونیستی و فلسطین را وجود داشته باشد. این کانال ارتباطی طی سال‌های اخیر در موفقیت و تکمیل بسیاری از وساطت‌ها موفق بوده است».

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم
  • قطر: دفتر حماس در دوحه می ماند
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد