Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-23@14:24:24 GMT

قیمت آپارتمان در تهران؛ ۱۲ فروردین ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۴۶۳

رویداد۲۴ ‌ توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید:خانه‌های ۳۰۰ میلیونی در کدام مناطق استان تهران است؟

لیست قیمت واحد مسکونی در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است:

منطقه  آدرس  متراژ پارکینگ قیمت هر متر مربع (تومان ) تعداد اتاق  امکانات مسکن 1

جماران ، نیاوران 

80 دارد 29.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
248.000 1

پارکینگ ، انباری ، آسانسور ، لابی 

2 شهر آرا ، ستار خان  78 دارد 16.883.000 2 انباری و آسانسور ،نورگیر  3 قبا ، دروس  80 دارد 32.000.000 2 بالکن ، انبای ، سرایدار لابی  4 شمیران ،اوقاف 75 دارد 13.333.000 1 انباری و بالکن ،آسانسور 5 عباس آباد، اندیشه  78 دارد 21.951.000 2 بالکن ، انباری، آسانسور 6 قزل قلعه ، جهاد  80 دارد 16,204,000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  7 امام حسین ، خیابان سلمان فارسی  77 دارد 10.741.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  8 سبلات ، سبلان شمالی  78  دارد 11.493.000 2. بالکن ، انباری و آسانسور  9 دکتر هوشیار ، دامپزشکی  77 دارد 12.593.000 1 انباری ، نگهبان 10 هاشمی ، جیحون  75 دارد 12.656.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  11 آگاهی ، خیابان کریمی  75 دارد 18.000.000 2 انباری 12 پامنار ، بازار  80 دارد 6.000.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  13 تهران نو ، خیابان مهرآباد 78 دارد 14.103.000 2 انباری و آسانسور  14 نبرد ، نبرد جنوبی  79 دارد 13.671.000 2 انباری و آسانسور  15 ابوذر، آهنگ 80 ندارد 13.750.000 2 نزدیک ایستگاه مترو نبرد 16 جوادیه ، خیابان شهید کرمی  75 دارد 12.000.000 2 انباری و آسانسور  17 زهتابی ، خیابان زمزم  75 دارد 6.410.000 2 انباری و آسانسور  18 شاد آباد ، بر خیابان اصلی  76 دارد 7.132.000 2 کف سرامیک ، پکیج رادیاتور  19 عبدل آباد شکوفه  77 دارد 8.442.000 2 گاز رومیز ، کف سرامیک  20 شهر ری ، شیخ اکبری  78 دارد 7.454.000 2 بالکن ، انباری و آسانسور  21 تهرانسر ، بلوار گلها 75 دارد 11.600.000 1 بالکن ، انباری و آسانسور  22 چیتگر ، شهرک صدف  75 دارد 10.000.000 2 نورگیر ،بالکن ، انباری و آسانسور  منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت مسکن قیمت مسکن در تهران 000 2 انباری و آسانسور 000 2 بالکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا و کوچک خانه‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از راهنماتو، اصلا تفاوتی ندارد که بالکن کوچکی در یک آپارتمان داشته باشید یا یک تراس بزرگ در یک خانه ویلایی. همواره ایده‌هایی جذاب برای طراحی یک بالکن یا تراس جذاب مناسب برای فصل بهار وجود دارد.

بالکن‌ها می‌توانند تبدیل به فضایی خصوصی برای استراحت شوند. فضایی که به هنگام فراغت، بتوانیم هوای بهاری را استشمام کنیم و لذت ببریم. کتابی بخوانیم، چایی بنوشیم، حتی بنشینیم و صدای گنجشک‌ها را بشنویم. بنابراین در این مطلب ایده‌هایی جذاب برای طراحی بالکن خانه به شما پیشنهاد می‌کنیم.

میز و صندلی کم‌جا
اگر بالکن کوچکی دارید بهتر است در فصل بهار یک میز و صندلی کم‌جا تهیه کنید و آن را داخل بالکن بگذارید. این کار باعث می‌شود که فضای دنجی برای نشستن داشته باشید و در طول روز یا شب بارها به آن سر بزنید و نفسی تازه کنید. اما، اگر تراس یا بالکن بزرگی دارید، بهتر است یک مبلمان شیک و زیبا برای آن تهیه کنید و فضایی گرم و صمیمی برای خودتان و خانواده‌تان بسازید.

ریسه
استشمام هوای بهاری به هنگام شب لذت دیگری دارد. اما، بهتر است با استفاده از ریسه‌های نورانی، فضایی رمانتیک، رویایی و جذاب در بالکن ایجاد کنیم. در حالی که این ریسه‌ها می‌توانند یک نورپردازی عالی برای تامین کردن نور در شب باشند، جذابیت آن را چندین برابر می‌کنند.

گل و گلدان
در فصل بهار همه جا سرسبز و پر از شکوفه است، اما چرا بالکن خانه ما این طور نباشد؟ بنابراین تا حد امکان از گل و گلدان‌های سبز و رنگارنگ استفاده کنید. اگر دوست دارید بالکن جذاب‌تری داشته باشید، می‌توانید از دیوار سبز نیز استفاده کنید. چنین فضایی نه تنها شما را به وجد می‌آورد بلکه نشان دهنده پیوند خانه شما با طبیعت بهاری است. از طرفی دیگر هر کسی که به بالکن شما نگاه کند، چیزی جز زیبایی نخواهد دید.

ترفندهایی بسیار ساده برای تمیز کردن انواع کفپوش‌ در خانه

پشه‌بند
در ایام قدیم وقتی فصل بهار می‌شد و هوا رو به گرما می‌رفت، همه لحاف و تشک‌های خود را برمی‌داشتند و به پشت‌بام خانه می‌رفتند تا شب هنگام زیر نور ستارگان با یکدیگر خوش و بش کنند و از هوا لذت ببرند. اما، ممکن است در خانه‌های آپارتمانی همچین امکانی نداشته باشیم.

بنابراین بهتر است به سراغ بالکن برویم. یک تخت کوچک یا یک تشک و لحاف زیبا را بردارید و به بالکن ببرید. بعد هم با یک پشه بند زیبا هم از هجوم پشه‌ها در امان خواهید بود هم به یاد قدیم‌ها از هوای بهاری زیر نور ستارگان لذت می‌برید.

رنگ و رنگ
بهار فصل رنگ‌های بشاش و شاد است. ما هم باید با الهام از طبیعت با رنگ‌ها بازی کنیم و همه جا را رنگارنگ به تصویر بکشیم. دیوارها، کفپوش، اکسسوری‌ها و مبلمانی که استفاده می‌کنیم، قفسه‌ها و هر چیز دیگری که در بالکن گذاشته‌اید، بهتر است رنگارنگ باشد.

در این میان بد نیست به سراغ رنگ‌های پاستلی برویم. این رنگ‌ها هر یک می‌توانند اشاره‌ای به یک شکوفه یا جوانه بهاری داشته باشند. رنگ‌هایی مثل صورتی ملایم، سبز نعنایی، لیمویی و نارنجی روشن و غیره می‌توانند بهترین گزینه‌ها برای یک بالکن رنگارنگ باشند.

تاب
یک ایده جذاب برای طراحی یک بالکن بهاری، استفاده از تاب است. حتی اگر بالکن بسیار کوچکی داشته باشید، بهتر است بدانید، تنوع تاب‌ها به قدری زیاد است که از میان آن‌ها خواهید توانست یک تاب با اندازه و شکل مناسب برای بالکن خود پیدا کنید. این تاب‌ها اگر در میان انبوهی از گلدان‌های سرسبز، ریسه و گزینه‌های دیگری که پیشتر پیش روی شما گذاشتیم، می‌تواند یک بالکن زیبا و بهاری برای شما بسازد.

مکرومه
یکی از اکسسوری‌هایی که این روزها به شدت ترند شده است و البته به شدت زیباست، بافت‌های مکرومه است. این بافت‌ها می‌توانند برای عناصر متفاوتی مورد استفاده قرار بگیرند. از تاب‌ها گرفته تا دیوارکوب‌هایی برای تزئین. حتی می‌توان از مکرومه به عنوان آویز گلدان هم استفاده کرد. مکرومه‌ها می‌توانند حس و حالی ویژه به بالکن خانه شما ببخشند، به خصوص اگر به سبک بوهو علاقه داشته باشید. پس بهتر است برای داشتن یک بالکن بهاری جذاب از بافت‌های مکرومه نیز استفاده کنید.

ننو یا هاموک
اگر بالکن نسبتا طولانی دارید، می‌توانید به ننو یا هاموک فکر کنید. یک وسیله جذاب که می‌تواند فضای بالکن شما را به شدت متفاوت و خاص کند. هاموک‌ یا ننو به وسیله گفته می‌شود که دو سر آن به دو ستون، درخت یا حتی میله وصل می‌شود، در حالی که حد فاصل این دو سر پارچه‌ای مقاوم وجود دارد. ما می‌توانیم روی آن پارچه بخوابیم و با خیال راحت زیر نور مهتاب تاب بخوریم و کتاب بخوانیم.

روستیک
اگر دوست دارید بالکن شما در عین اینکه احساسی از فصل بهار به شما منتقل می‌کند، حسی از روستا و فضای روستایی را نیز به همراه داشته باشد، می‌توانید از سبک دکوراسیون داخلی روستیک نیز برای دکوراسیون بالکن خود الهام بگیرید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های سبک روستیک در معماری، استفاده از چوب، سنگ‌های طبیعی، ظروف و اکسسوری‌های دست بافت، فلزهایی که حسی از نوستالژیک بودن القا می‌کنند است.

به عنوان مثال می‌توانید در بالکن خود یکی نیمکت چوبی قرار دهید درحالی که کف بالکن را ترموود کرده‌اید و دیوارها از سنگی طبیعی پوشیده شده است. در این میان می‌توانید از اکسسوری‌هایی مثل سه فیتیله‌ای یا چراغ آویزها و گلدان‌هایی با انرژی روستایی استفاده کنید و فضایی جذاب در بالکن خود به وجود آورید.

کد خبر 845935 برچسب‌ها مهارت‌ها فوت‌ و فن دکوراسیون خبر مهم

دیگر خبرها

  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • صادرات تخم مرغ در فروردین به ۲۰ هزارتن رسید
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!
  • چند ایده‌ جذاب بهاری برای چیدمان بالکن‌های کم‌جا و کوچک خانه‌
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!