Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@10:47:01 GMT

اختلافات زوجین در قرنطینه افزایش 3برابری داشته است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۴۹۰

اختلافات زوجین در قرنطینه افزایش 3برابری داشته است

به گزارش جماران، بهزاد وحیدنیا افزود: در دوران قرنطینه، ساعات تماس زوج ها و مدت زمان تعامل آنها با یکدیگر بیشتر است و اختلافات زناشویی افزایش می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: شرایط خاص کرونا موجب شده تا روزانه چهار هزار تماس با صدای مشاور بهزیستی کشور از ساعت هشت صبح گرفته  شود.
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: به طور مثال برخی اختلافات زوجین مربوط به اختلافات بر سر مسائل رعایت اصول بهداشتی و هنگام بیرون رفتن یکی از اعضای خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحیدنیا با اشاره به تعطیلی مدارس به خاطر کرونا گفت: الگوی رفتاری اضطراب کودکان ناشی از شرایط کرونا با بزرگسالان متفاوت است و خود را در قالب بیش رفتاری و رفتارهای تکانشی نشان می دهد که ممکن است خانواده ها آن را نشناسند و آستانه تاب آوری و تحمل کم داشته باشند و منجر به درگیری در خانواده شود.
وی ادامه داد: کودکان در شرایط کنونی بخشی از انرژی بیرون خود را داخل خانه آورده اند و ممکن است بین زوج ها، اختلافات بر سر تربیت فرزند پیش آید.

فاصله گذاری اجتماعی طرحی است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور اجرایی شد.

تاکنون ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا قرنطینه کروناویروس اختلاف زن و شوهر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر۸ هزار و ۳۰۱ نفر در استان متقاضی پشت نوبت و در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند.

سجاد بیرامی افزود: پارسال تعداد ۳۹هزار و ۳۸۲فقره وام ازدواج به زوجین پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه از اهداف دولت تسهیل در پرداخت تسهیلات ازدواج به زوجین است، تصریح کرد: پارسال بیش از ۷۹ میلیارد و ۹۴۴میلیون ریال وام ازدواج به زوجین متقاضی پرداخت شده است.

بیرامی با اشاره به اینکه دولت در تلاش است با پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج، تعداد متقاضیان پشت نوبت را به صفر برساند، گفت: در سال گذشته مجموع تعداد کل متقاضیان وام ازدواج ۴۷هزار و ۶۸۳ نفر است.

او گفت: سال گذشته بیش از ۸۲ درصد از متقاضیان وام ازدواج موفق به دریافت وام شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور
  • ۸ هزار و ۳۰۱ نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج