Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:46:43 GMT

12 تن مواد غذایی عیر بهداشتی در اردبیل کشف و امحا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۵۱۷

12 تن مواد غذایی عیر بهداشتی در اردبیل کشف و امحا شد

دکتر عمران خسروی روز سه شنبه گفت: این مواد غیر بهداشتی ، فاسد و تاریخ گذشته در 2 روز گذشته و ضمن بازرسی از مراکز عمده فروشی و شرکت های پخش کشف و ضبط شد.

وی  افزود: در این روزها برای حفظ سلامت شهروندان بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اقلام و مایحتاج ضروری مردم افزایش یافته است.

دکتر خسروی به تمامی تامین کنندگان اقلام ضروری مردم  توصیه کرد به بهداشت و سلامت تمامی محصولات عرضه شده بیش از پیش توجه نموده و از سلامت آن اطمینان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برچسب‌ها ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا اردبیل بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    کارشناس مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت بوکان گفت: در جریان بازرسی از مراکز و اماکن سطح شهر پیرو تشدید اقدامات بهداشت محیطی توسط بازرسین بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته شامل نوشیدنی های گازدار، نبات فاقد مشخصات بهداشتی، آبلیموهای دست ساز کپک زده و روغن های سوخته و غیر قابل مصرف در سطح عرضه شناسایی و غیر قابل مصرف تشخیص داده شد که نسبت به جمع آوری و معدوم کردن این اقلام  برابر مقررات اقدام شد.

 

مسگری  اظهار داشت: از عموم شهروندان   درخواست می شود از خرید مواد غذایی بدون مشخصات بهداشتی جدا خودداری نموده و هنگام خرید به مشخصاتی نظیر ( تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و شماره پروانه ساخت) توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه بهداشت ۱۹۰ و یا شماره تماس ۴۶۲۳۴۰۶۶-۰۴۴ مرکز فوریت سلامت محیط و کار مرکز بهداشت بوکان اعلام تا به موقع مداخلات لازم صورت پذیرد.

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • هشدار سازمان غذا و دارو به خانم ها درباره استفاده از رژهای لب
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور