Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@02:22:45 GMT

ارسال تجهیزات نظامی عربستان به عدن

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۵۴۵

ارسال تجهیزات نظامی عربستان به عدن

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، منابع محلی یمن از رسیدن یک کاروان از ادوات نظامی ائتلاف سعودی-اماراتی به شهر عدن در یمن خبر داد.

پایگاه خبری الجزیره با اعلام این خبر افزود: این منابع گفتند: «ادوات نظامی با چهار دستگاه کامیون وارد عدن شد و به سمت مقر ائتلاف در شهر البریقه برده شد».

یک سند منتشر شده از سوی وزارت دفاع دولت منصور هادی در یمن  وجود مجوز عبور برای این کامیون‌ها از گذرگاه الودیعه در مرز میان یمن و عربستان در 28 مارس جاری را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ائتلاف سعودی در حالی ادوات نظامی جدید  وارد شهر عدن کرده است که این شهر شاهد تنش جدید میان نیروهای کمربند امنیتی  شورای انتقالی جنوب(شبه نظامیان مورد حمایت امارات) و نیروهای دولت منصور هادی است و توافق ریاض که میان دو طرف به امضا رسیده بود هرگز اجرایی نشد.

دولت مستعفی یمن شهر عدن در جنوب یمن را به عنوان پایتخت خود معرفی کرده اما این شهر همواره شاهد کشمکش میان نیروهای دولت مستعفی و نیروهای حامی امارات است.

سیاستمداران یمنی بارها از  «عبد ربه منصور هادی» و دولتش خواستند استعفا دهند و ناتوانی خود در حمایت از اهالی عدن را اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از پاسخ رئیسی به احترام نیروهای نظامی پاکستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌دولت سیزدهم که در صدر هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی عازم پاکستان شده، دوشنبه سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از سوی شهباز شریف، نخست‌وزیر این کشور در اسلام آباد مورد استقبال رسمی قرار گرفت.

ایسنا تصاویری از این استقبال را منتشر کرده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898232

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • بلومبرگ: نیروهای اوکراینی به نقطه شکست می‌رسند
  • عکسی از پاسخ رئیسی به احترام نیروهای نظامی پاکستان
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • انسداد ۱۴ حلقه چاه غیر مجاز در«گلاهک» رودهن/ادوات حفاری توقیف شد