Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:32:30 GMT

پیام سازمان اوقاف به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۵۵۷

پیام سازمان اوقاف به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی فرا رسیدن دوازدهم فروردین؛ روز جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام تبریک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران پایان دوران طولانی دیکتاتوری شاهنشاهی، تبلور مردم سالاری دینی و فراهم شدن مشارکت سیاسی مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روزی که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با رأی قریب به صد در صدی و قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی ایران مشروعیت بخشیدند تا به امروز بارها و بارها از انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شوراهای اسلامی همواره شاهد مشارکت حداکثری و پررنگ آحاد ملت شریف ایران بوده ایم.

در واقع از همه پرسی تاریخی دوازدهم فروردین ۱۳۵۸ به بعد حضور مردم در هر انتخاباتی که برگزار می‌شود به معنی مشروعیت بخشیدن به نظام جمهوری اسلامی است.

سازمان اوقاف و امور خیریه فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد ملت انقلابی ایران تبریک و تهنیت می‌گوید و امیدوار است در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی و سال جهش تولید همچون سال گذشته با برنامه ریزی مناسب، ارتقای بهره وری موقوفات و حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان نقش بسزایی در رونق و خودکفایی اقتصادی داشته باشد.

کد خبر 4889544

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی ایران سازمان اوقاف و امور خیریه روز جمهوری اسلامی ویروس کرونا کنفرانس بین المللی فلسفه مبعث سال جهش تولید امام سجاد ع دعا و نیایش معرفی کتاب شیوع کرونا عید نوروز سازمان اوقاف و امور خیریه سیره اهل بیت ع امام حسین ع تازه های نشر جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو

وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ملی‌پوشان ووشو در مسابقات انتخابی جام‌جهانی را تبریک گفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی  قهرمانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو که با 20 مدال رنگارنگ و با اقتدار کسب شد را تبریک گفت.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو در چین، آنچنان با درخشش ایران همراه بود که هر 14 ووشوکار کشورمان موفق به کسب مدال شدند و قهرمانی تیمی این دوره‌ از رقابت‌ها در مهد ووشوی دنیا، با قهرمانی مقتدرانه همراه بود.

20 نشان  از هر 14 ووشوکار ایران در بخش آقایان و بانوان به تفکیک با 13 مدال طلا، 5 نقره و 2 برنز در رقابت با 300 ورزشکار از 38 کشور دنیا به ارمغان آمد تا نمادی از اقتدار مجدد این ورزش رزمی مهیج را بار دیگر در  یک رویداد رقابتی مهم نظاره‌گر باشیم.

به کلیه‌ی قهرمانان و اعضای کادر فنی و سرپرستی و همچنین کادر مدیریتی فدراسیون ووشو که در هر دو بخش بانوان و آقایان، جلوه‌ی باشکوهی از برنامه‌ریزی، تلاش و مدال را بروز دادند، تبریک می‌گویم و امیدوارم همچنان این درخشش‌های رشته‌ی پرافتخار ووشو استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"