Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران از ارسال نامه شورای شهر تهران به روسای شورا‌های تعدادی از کلانشهر‌های جهان با هدف رفع تحریم‌های اقتصادی علیه ایران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اعطا در صفحه شخصی خود نوشت: عبور از بحران جهانی کرونا، جز با همکاری جهانی امکان‌پذیر نیست. اعمال شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه ایران از سوی دولت آمریکا در عمل منجر به عدم امکان استفاده از همکاری‌های بین‌المللی برای این کشور 80 میلیون نفری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقرر شده نامه‌ای از سوی رییس شورای اسلامی شهر تهران و از طرف این شورا، خطاب به روسای شوراهای تعدادی از کلانشهرهای جهان ارسال شود که ضمن اشاره به برخی از تبعات دامنه دار تحریم‌های اقتصادی علیه ایران درخواست شود که آنان با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت قانونی پارلمان‌های محلی در مذاکره با پارلمان‌ و دولت ملی، در مسیر رفع تحریم‌های اقتصادی علیه ایران گام بردارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی اعطا کرونا ایران تحریم تحریم های اقتصادی علیه ایران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد

ایسنا/یزد در پی استعفا «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان، مراسم تحلیف «سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورا در صحن علنی پارلمان محلی برگزار شد.

«سید محمد حسینی‌پور» عضو جدید شورای اسلامی شهر اردکان در این نشست ضمن قدردانی از تلاش و خدمات خالصانه «عباس عاصی‌زاده» عضو سابق شورای اسلامی شهر اردکان و فرزند سردار رشید اسلام و بنیان‌گذار تیپ الغدیر استان، شهید عاصی‌زاده در بخشی از صحبت‌های خود بر تداوم وفاق و همدلی تاکید و اظهار کرد: همدلی و همزبانی بین مسئولان شهر باید در جهت توسعه اردکان تقویت یابد.

وی افزود: وجود شکاف بین بخش‌های مختلف، پیشرفت را دچار مشکل می‌کند و حتی موارد اندک هم باید رفع شود تا مسئولان با تفاهم و همدلی به دور از مناقشات سیاسی و جناحی مشکلات مردم را پیگیری کنند.

این عضو شورا در ادامه با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید چیزی جز رضای خدا و مصلحت شهر و شهروندان را در نظر داشته باشند؛ یادآور شد: شورا دور از هرگونه مسائل سیاسی، منیت و به صورت خالصانه در راستای پیشرفت شهر گام بردارد و زمانی موفق است که اتحاد و همدلی در میانشان وجود داشته باشد و این موج را به مردم انتقال دهد.

در پایان این مراسم، «سید محمد حسینی‌پور» سوگندنامه عضویت در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان را قرائت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسیه: شورای امنیت سازمان ملل باید رویکرد خود را در قبال کره شمالی تغییر دهد
  • شمار اتوبوس‌های کلانشهر کرج افزایش پیدا می‌کند
  • روسیه قطعنامه شورای امنیت علیه کره شمالی را وتو کرد
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • لبنان: ۲۲ شکایت‌نامه علیه اسرائیل به سازمان ملل ارائه کردیم
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد