Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:47:49 GMT

آسمان نیمه ابری پایتخت در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۶۵۲

آسمان نیمه ابری پایتخت در روز طبیعت

صادق ضیاییان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی گفت: امروز در شمال شرق، شرق، نیمه شرقی سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز شرقی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بارش در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و شرق مازندران شدت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته ضیاییان، روز چهارشنبه با گذر سامانه بارشی از شمال غرب کشور در شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس در دامنه‌های جنوب غرب کشور و مناطقی از استان‌های فارس و اصفهان و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در استان‌های آذربایجان غربی، غرب کردستان، جنوب آذربایجان شرقی و شمال شرقی بارش شدت خواهد داشت گفت: در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. پنجشنبه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب کشور در استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد و کرمان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: جمعه به همراه عبور متناوب امواج از نیمه شمالی کشور در شمال شرق، شرق و شمال غرب بارش باران گاهی رعد و برق و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه جنوبی البرز در استان قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه شنبه گستره بارش علاوه بر مناطق ذکر شده سواحل شمالی کشور را نیز فراخواهد گرفت، گفت: یکشنبه بارش فقط در نوار شمالی کشور ادامه خواهد داشت، همچنین سه شنبه در برخی نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان و یزد وزش باد نسبتاً شدید رخ خواهد داد. نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز امروز مواج است. آسمان تهران امروز قسمتی ابری و در برخی ساعات وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود. در روز طبیعت آسمان پایتخت قسمتی ابری است و در بعدازظهر شاهد وزش باد و بارش پراکنده در اوایل شب خواهیم بود.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر سازمان هواشناسی خلیج فارس بجنورد دامنه های زاگرس پیش بینی می شود بارش پراکنده شمالی کشور وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • شادی کشاورزان مازندرانی از بارش رحمت الهی
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • آغاز موج‌های بارشی جدید/ وقوع بارش‌های شدید در تمام نقاط کشور
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • آسمان بارانی در نقاط مختلف کشور