Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@11:49:19 GMT

ثبت یک رکورد عجیب اقتصادی در تعطیلات عید ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۶۵۴

  غلامعباس بهرامی نیا افزود: این میزان کالا شامل سویا، گندم، جو، ذرت، خوراک دام و کود شیمیایی است.

اخبار اقتصادی- وی ادامه داد: پارسال 42 میلیون تن کالا از خوزستان به سایر نقاط کشور جابجا شد که در مقایسه با سال 97 نشان دهنده رشد بیش از یک برابری است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان همچنین گفت: پارسال بیش از 2 میلیون و 190 سفر کامیون به خوزستان ثبت شد که در مقایسه با سال قبل خود رشد 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: سهم استان خوزستان از کل کشور در جابجایی کالا طی سال گذشته 9 درصد بوده است و سهم استان از کل کشور در سفر کامیون طی مدت یاد شده نیز 7.1 درصد بود.

بهرامی نیا گفت: سال گذشته از کل تناژ، 13 میلیون و 314 هزار تن کالای اساسی جابجا شد که در مقایسه با سال 97 رشد 15 درصدی داشت.

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، در پایانه‌های حمل بار از جمله پایانه بندر امام خمینی اقدامات لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح به صورت مستمر در طول شبانه روز در حال انجام و شاهد افزایش جابجایی کالای اساسی در این بندر هستیم.

خوزستان دارای رتبه دوم جابجایی کالا در کشور است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خوزستان ویروس کرونا تعطیلات خوزستان کالای اساسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمدحسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در روزنامه همشهری نوشت: هم‌اکنون عصر ارتباطات است و اقتصاد جهانی به‌صورت دیجیتال درحال اداره‌شدن است. به این مفهوم که برای ارتباط با بازار دیگر کشورها حتما نیاز نیست مردم به ادارات و سازمان‌ها مراجعه کنند، بلکه در هرجایی و در هر زمانی می‌توانند با دیگر کشورها ارتباط برقرار کنند.

افزون بر این، اجباری بر تعطیلی همه ادارات و سازمان‌ها در پنجشنبه نیست، بلکه ادارات و سازمان‌های خصوصی که فکر می‌کنند نیاز به ساعات و روزهای کاری بیشتر دارند، می‌توانند در روزهای تعطیل نیز سرکار بروند. هم‌اکنون نیز در وزارت خارجه ایران بعضی از کارمندان در روزهای جمعه ‌سر کار حاضر می‌شوند. بنابراین تعطیلی پنجشنبه‌ها برای مردمان عادی در بازارها و مشاغل آزاد محدودیت آنچنانی ایجاد نخواهد کرد.

این در حالی است که درحال حاضر، به‌دلیل اختلافات زمانی شب و روز، مردم همه کشورهای جهان در یک ساعت مشخص سر کار نمی‌روند و مشاهده می‌کنیم این موضوع خللی به کسب‌وکارهای جهانی نیز وارد نمی‌کند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898568

دیگر خبرها

  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • جابجایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • اظهارات عجیب معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته/ تعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته