Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@05:04:56 GMT

جريمه 440 خودرو متخلف در طرح فاصله‌گذاري

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۶۸۱

جريمه 440 خودرو متخلف در طرح فاصله‌گذاري

خبرگزاری آریا- استاندار تهران با اشاره به جریمه 440 خودروی متخلف از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران تاکنون از پلمپ 39 واحد صنفی متخلف خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: این طرح با دقت و با کیفیت در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در حال اجرا می‌باشد تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 130 هزار و 40 خودرو در مبادی استان تهران بازگشت داده شدند افزود: چهار هزار و 900 خودرو در پایان روز اول و 124 هزار و 500 خودرو در پایان روز دوم و 640 خودرو از دیروز تاکنون برگشت داده شدند.
استاندار تهران در مورد جریمه خودرو‌های متخلف عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 440 خودرو متخلف جریمه شدند که روز اول 250 خودرو، روز دوم 60 خودرو و 130 خودرو از دیروز تاکنون برگ جریمه دریافت کردند همچنین تنها در روز دوم 31 خودرو متخلف توقیف شدند و در سایر روز‌ها خودروی توقیفی نداشتیم.
محسنی بندپی در مورد ضرورت بسته بودن اصناف غیرضروری گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری نیز رصد و پایش انجام شد و بر همین مبنا 39 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جریمه خودرو متخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد

عباس علی آبادی از بازبینی آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست دوم خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است.

به گزارش ایسنا، وی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روند‌ها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودرو‌ها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودرو‌های دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودرو‌های دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودرو‌ها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • اخذ حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه از مشاورین املاک متخلف زاهدان
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • اجرای عملیات ۱۲ هزار متر مکعبی کوه بری در بلوار فرهنگ