Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفارت ایران در بلغارستان در بیانیه‌ای خبر از حل مشکل تردد تعدادی دیگر از کامیون‌های ایرانی متوقف شده در مرز بلغارستان - رومانی برای عبور از خاک ترکیه داد.

به گزارش ایسنا، در بیانیه سفارت ایران در بلغارستان آمده است:

«متعاقب پیگیری‌های مکرر سفارت جمهوری اسلامی ایران در صوفیا و تماس ها و رایزنی های متعدد با مقامات وزارتخانه های امور خارجه، بهداشت و کشور بلغارستان و همچنین سفیر ترکیه در صوفیا، نهایتا عصر روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۹۹، طرف ترک، موافقت خود را با عبور ۱۹  کامیون ایرانی متوقف در مرز بلغار رومانی به مقامات بلغاری اعلام و حسب اطلاع واصله، کامیون‌های مذکور، شامگاه همان روز ، وارد خاک بلغارستان شده و در حال عزیمت به مرز ترکیه و سپس کشورمان می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است علیرغم اعمال شرایط و قوانین قرنطینه از سوی دولت بلغارستان، چند روز قبل، مجوز خاصی از ستاد مقابله با قرنطینه این کشور برای عبور این کامیونها صادر شده بود.»

انتهای پیام‌

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و بلغارستان کروناویروس سفارت ایران در بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های والیبال هالک بانک و فنرباغچه  ترکیه که در لیگ برتر والیبال این کشور رقیب یکدیگر هستند و فصل مقدماتی را با رتبه یک و دو به پایان رساندند، حالا باید در جام حذفی به مصاف هم بروند.

در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی والیبال ترکیه، تیم فنرباغچه که مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، رو در روی تیم هالک بانک پرستاره قرار خواهد گرفت.

فنرباغچه که همین سه روز پیش اولین شکست فصل را به هالک بانک تحمیل کرد، حالا قصد دارد نتیجه لیگ را در جام حذفی تکرار کند و با پیروزی راهی فینال شود. از طرف دیگر شاگردان اسلوبدان کواچ در تیم هالک بانک که لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده‌اند و دیگر نمی‌خواهند جامی را از دست بدهند و به دنبال اولین جام فصل خود هستند. این موضوع قطعا می‌تواند به جذابیت بازی بیفزاید و هواداران دو تیم شاهد یک جدال دیدنی باشند.

در دیگر بازی نیمه نهایی آرکاس اسپور ازمیر رو در روی زراعت بانک آنکارا قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • کیمیا علیزاده به تیم ملی تکواندو بلغارستان پیوست
  • رفت و آمد کامیون‌های ایرانی از هرات تسهیل می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی استاندار خراسان رضوی با والی هرات برای تسهیل رفت و آمد کامیون‌های ایرانی
  • تولید دستگاه همودیالیز برای اولین بار در غرب آسیا توسط فناوران ایرانی
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت
  • ایرانی‌هایی که برای همدردی با روس‌ها گل بردند