Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روحانی گفت: اگر شخص مبتلا به کرونا خود را قرنطینه نکند این فرد مرتکب خلاف شده و مقررات کشور را نقض کرده پس مشمول قانون و مجازات می شود و اگر دولت و دستگاه های اجرایی فهمیدند این فرد تخلف کرده با او برخورد می شود و مورد محاکمه قرار میگیرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، حسن‌روحانی رییس جمهوری در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: مردم در طول این‌مدت کمک و حمایت کردند، پشتوانه بخش سلامت بودند درخواست  ما از مردم این است در سیزدهم فروردین مراعات کنند‌ و در خانه بمانند و این سنت را برای یک روز دیگر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این بحران عبور می کنیم.  

او ادامه داد: اگر کسی متوجه شد تست او مثبت و مبتلا به کرونا است الزام است خود را قرنطینه کند و در صورت وخیم بودن حالش به بیمارستان مراجعه کند. اگر کسی این کار را نکند این شخص مرتکب خلاف شده و مقررات کشور را نقض کرده پس مشمول قانون و مجازات می شود و اگر دولت و دستگاه های اجرایی فهمیدند این فرد تخلف کرده با او برخورد می شود و مورد محاکمه قرار میگیرد.

تکمیل میشود...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیزدهم فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت

استاندار اردبیل گفت: مرگ و میر نوزادان که در استان روند صعودی داشت، در سال‌های اخیر به شدت کاهش یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، سیدحامد عاملی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان حوزه سلامت در اردبیل اظهار کرد: برای ارتقای سلامت جامعه امسال تعهد کردیم تا پروژه های نیمه تمام بخش بهداشت و درمان را به سرعت تکمیل و راه اندازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل و ارتقای تخت بیمارستانی ولیعصر مشگین شهر به سرعت در حال تکمیل است تا خدمات مطلوب و کیفی در این مجموعه ها به هموطنان ارائه شود.

استاندار اردبیل گفت: خدمات رایگان بهداشتی – درمانی در دولت سیزدهم در حال گسترش است و در این استان تلاش بر این است تا این خدمات رایگان با تنوع و گستردگی به هموطنان به ویژه گروه های هدف ارائه شود.

عاملی از کاهش رتبه استان در مرگ و میر نوزادان خبر داد و بیان کرد: در سال های گذشته در مرگ و میر نوزادان استان اردبیل رتبه اول را داشت که این جایگاه با اقدامات مراقبتی و پیشگیرانه به رتبه 15 و 15 کشوری رسیده است.

وی با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از فعالان این عرصه گفت: دولت سیزدهم توجهی جدی به افزایش خدمات حوزه سلامت برای عموم مردم دارد و امیدواریم با گسترش بیمه همگانی هموطنان بتوانند از این خدمات بهره مند شوند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • آموزش و پرورش دلگان با خاطیان قیچی کردن لباس دانش‌آموزان برخورد می‌کند
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان
  • برخورد قاطع با متخلفین و برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار