Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با اشاره به استان های درگیر سیل در کشور اظهار داشت: در بعضی از استان‌ها با توجه به این که شاهد جاری شدن سیل بودیم تعدادی از سالن‌ها در اختیار امور مبارزه با سیل قرار گرفت.

وی ادامه داد: از ۳۲۰ مکانی که در اختیار این ستادها قرار گرفته است حدود ۱۲۰ مکان تاکنون مورد استفاده قرار گرفته که حدود ۷۰ مکان شامل خوابگاه‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده برای امور قرنطینه و اسکان احتمالی سیل زدگان تجهیز شده‌اند که امیدواریم بتوانیم سریع‌تر شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که لازم باشد این مکان‌ها در اختیار ستادهای مربوطه خواهند بود. تمامی امکانات ما در بخش ورزش و هم‌چنین سازمان‌های مردم نهاد در این استان‌ها برای مقابله با کرونا فعال هستند. تعدادی در تولید ماسک، تعدادی در جمع آوری کمک‌های مردمی و تعدادی هم لوازم مختلف مورد نیاز مردم را توزیع می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: حجم عملیات سازمان‌های مردم نهاد روز به روز بیش‌تر خواهد شد و امیدواریم در کنار مردم بر این ویروس منحوس غلبه کنیم و شاهد کاهش آسیب‌های آن باشیم.

سلطانی فر تاکید کرد به همراه خانواده اش در پویش در خانه بمانیم و ورزش کنیم شرکت کرده و گفت: ما، خانواده، همکاران و مدیران ورزش همه در کمپین "در خانه بمانیم و ورزش کنیم" حضور داریم و موارد را رعایت می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه جامعه ورزش خیلی خوب وارد صحنه شده و تعداد زیادی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در این کمپین حضور پیدا کردند و با تهیه و پخش کلیپ‌های مختلف به مبارزه با این ویروس کمک کردند. برای ادامه امر مقابله با کرونا هم کماکان جامعه ورزش و بیش از سه هزار سازمان مردم نهاد در کنار مردم خواهند بود.

برچسب‌ها مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بحث مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که متعلق به وزارت ورزش است، یکی از مواردی است که برای دریافت مجوز حرفه ای از ای‌اف‌سی مشکل‌ساز شده و حالا گفته می‌شود پرسپولیس به کنسرسیوم چند بانک مختلف واگذار خواهد شد.

در همین خصوص حسین بادامکی، معاون پرسپولیس در برنامه شب‌های فوتبالی عنوان کرد: واگذاری در اختیار دولت است و در اختیار باشگاه و وزارت ورزش نیست. اینجور که شنیدیم قرار است فردا آنهایی که تمایل به خرید سهام دارند مدارک‌شان را به خصوصی‌سازی می‌دهند و دوشنبه هم کار انجام می‌شود.

او در مورد واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانک‌ها گفت: این چیزی است که خود ما هم شنیدیم ولی قطعا فردا و پس فردا این اتفاق می‌افتد. اینکه چه بانک‌هایی باشند و با چه درصدی روز دوشنبه اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس
  • زیر ساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر