Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@08:34:59 GMT

عوامل ساخت «ماتریکس ۴» چشم به کمک مالی از دولت آلمان دارند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۸۷۹

عوامل ساخت «ماتریکس ۴» چشم به کمک مالی از دولت آلمان دارند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، صدها تن از عوامل ساخت «ماتریکس ۴» و «آن چارتد» که به دلیل جلوگیری از گسترش کرونا ویروس بی‌کار شده‌اند، از استودیو بابلزبرگ آلمان خواسته‌اند تا شامل حال بسته‌های حمایتی دولت آلمان شوند.

در حالی که تولید این فیلم‌ها متوقف شده بسیاری از اعضای مستقلی که برای ساخت این فیلم‌ها استخدام شده‌بودند بدون دستمزد مانده‌اند و بیش از ۳۰۰ تن از آنها تهدید کرده‌اند که اگر به تواقفی با استودیو نرسند از آن شکایت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم فیلم لانا واچوفسکی که در ادامه فیلم پرفروش «ماتریکس» در دست ساخت بود و هم «آن چارتد» روبن فیشر با بازی تام هالند قرار بود با بابلزبرگ کارشان را ادامه دهند اما فیلمبرداری در عمل آغاز نشده بود. عوامل «ماتریکس ۴» در حال سفر به برلین بودند که کمپانی برادران وارنر به دلیل کرونا فیلمبرداری فیلم را لغو کرد و «آن چارتد» هم تنها چند روز با شروع عکاسی رسمی فیلم فاصله داشت.

اکنون چارلی ووبکِن مدیر عامل بابلزبرگ گفته است که ممکن نبود بتوانیم به عوامل این فیلم‌ها بگوییم چه زمانی فیلمبرداری این دو فیلم با توجه به شرایط فعلی آغاز می‌شود. وی تاکید کرده به همین دلیل استودیو وادار شده قراردادهایی را که با کارکنان مستقل داشته است فسخ کند.

اما در یک کنفرانس مطبوعاتی آنلاین، نمایندگان این گروه گفتند امیدوارند استودیو برای دریافت کمک به آنها از دولت آلمان، اقدام کند اما مسئولان بعید می‌دانند این گروه در بسته کمک به صنعت فیلم که دولت آلمان روز جمعه ارایه کرد، جای بگیرند؛ زیرا فیلمبرداری آن‌ها شروع نشده بود و از طرفی تولید کنندگان این دو فیلم فقط درخواست کرده بودند که تخفیف مالیاتی ۲۵ درصدی شامل حال آنها شود.

در عین حال این استودیوی آلمانی گفته است ممکن است این گروه شامل دیگر برنامه‌های کمک مالی فدرال که اخیراً از سوی دولت آلمان ارایه شده، بشوند. یک بسته کمک ۵۵ میلیارد دلاری برای مشاغل کوچک و کارگران مستقل که مطرح شده ممکن است عوامل این پروژه‌ها را نیز شامل شود.

قرار بود «ماتریکس ۴» و «آنچارتد» ۲۵ میلیون یورو و ۲۱.۱۵ میلیون یورو تخفیف مالیاتی دریافت کنند.

کد خبر 4889586

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا فیلم سینمایی کمپانی برادران وارنر ویروس کرونا تئاتر ایران فیلم تئاتر فیلم بازی در نوروز 99 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نوروز موسیقی ایرانی فیلم سینمایی رادیو سازمان صداوسیما برنامه تلویزیونی برنامه رادیویی تعطیلات نوروزی تعطیلی سینماها دولت آلمان ماتریکس ۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی اسرائیل فریاد «دیدی» را هم در آورد

 «دیتر هالروردن» کمدین نام‌آشنای آلمانی که در دهه ۱۹۷۰ میلادی با شخصیتی به نام «دیدی» به اوج شهرت رسید، در سخنانی اسرائیل را به آپارتاید و نسل کشی متهم کرد.

به نقل از روزنامه "هامبورگر ابند بلات" آلمان، این کمدین کهنه کار تلویزیون آلمان در ویدئویی انتقاد شدیدی را از رفتار رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و نگرش دولت فدرال آلمان در این باره ابراز کرد.

به این ترتیب دیتر هالروردن، هنرپیشه محبوب آلمانی، انتقاد شدیدی از اسرائیل و رفتار آن در جنگ غزه ابراز کرده است. وی اسرائیل را به نسل کشی و آپارتاید متهم کرد. وی همچنین به شدت به دولت فدرال آلمان به دلیل مواضعش در قبال این جنگ و رژیم صهیونیستی حمله کرد. این کمدین ۸۸ ساله در ویدئوی سه دقیقه‌ای که در فیس‌بوک منتشر کرد، خواستار آتش‌بس در جنگ غزه شد.

در این ویدئو، از جمله، ویدئو‌های تبلیغاتی جنبش مقاومت فلسطین حماس و گزیده‌هایی از شبکه خبری قطری الجزیره در پس زمینه نمایش داده می‌شود. هالروردن شعری را می‌گوید که همراه با ترانه سرای جنجالی و نماینده سابق پارلمان چپ، دیتر دهم، سروده است.

هالروردن درباره رنج پدری از غزه که فرزندش کشته شده است می‌گوید. وی درباره سیاست دولت فدرال آلمان گفت که آن‌ها وفاداری به آپارتاید را تعهد می‌دهند. هالروردن همچنین از تحویل تسلیحات به رژیم صهیونیستی انتقاد کرده و می‌پرسد: "و این نباید نسل کشی باشد؟ "

حدود چند هفته پیش هم این بازیگر و کارگردان تئاتر برلین پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن موضعی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده و از دولت آلمان خواست برای پایان دادن به جنگ غزه تلاش کند.

منبع: تسنیم

tags # اسرائیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • نسل کشی اسرائیل فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • نسل کشی رژیم صهیونیستی فریاد «دیدی» را هم در آورد
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • دولت توسعه‌گرا چیست؟
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • تکمیل مرحله نخست ساخت بندر گردشگری چمخاله
  • دولت امسال چقدر خرج دارد؟