Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی سیاسی یمن در نشست ویدئو کنفرانسی با نماینده ویژه سازمان ملل در یمن، موضوع لغو محاصره این کشور، توقف حملات و پرداخت حقوق‌ها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت المیادین، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در دومین دیدار با مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل در یمن از طریق ویدئو کنفرانس ضمن بررسی مسائل مذکور گفت: اقدام هواپیماهای ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان در پرتاب ماسک تنها تلاشی آمریکایی و سعودی برای انتشار ویروس کرونا در یمن است، زیرا در غیر این صورت سازمان بهداشت جهانی دست به این اقدام می‌زد؛ به خصوص که در شرایط کنونی توصیه می‌شود نکات بهداشتی لازم رعایت و هر چیزی لمس نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحوثی در توییتی نوشت که در این گفت‌وگو گریفیث را در جریان ۳۰۰ حمله ائتلاف عربی به یمن از زمان استقبال جنبش انصارالله از درخواست دبیرکل سازمان ملل برای توقف جنگ قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن مارتین گریفیث ائتلاف عربی در یمن کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • انصارالله: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خورد
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای